  • 21. Data: 2002-06-27 12:11:39
    Temat: Re: kurs prawa jazdy
    Od: "Piotr Wojcicki" <p...@4...pl>

    > A może ktoś wreszcie poprze swoje zdanie podstawą prawną?
    > Ja nie wiem, czy instruktor MOŻE odmówić wydania zaświadczenia
    > o ukończeniu kursu jeżeli w jego ocenie kursant nie spełnia wymagań, i się
    > w tej materii nie wypowiadam.
    > A kwestie słuszności, zasadności, racjonalności istniejących przepisów
    > zostawmy do podwątku "uwagi na marginesie".
    > No to ktoś wie jakie są przepisy w tej materii?

    Ja sie dowiedzialem jakie sa przepisy.
    W zaswiadczeniu o ukonczeniu kursu jest klauzula "kursant jest./nie jest
    przygotowany
    do egzaminu"

    I insruktor moze wpisac nie jest.
    Wtedy mozesz zabrac swoje papiery i isc do innej szkoly, przejechac jakas
    jazde
    zeby mogli stwierdzic jaki jest twoj stan po poprzednim kursie i wystawic
    lub
    nie wystawic zaswiadczenia o ukonczeniu kursu.

    Jednak praktyka ze "plac albo nie wystawimy ci zaswiadczenia" jest
    naciaganiem
    ( to uslyszalem w lodzkim word) i na szczescie nie jest zbyt czesta
    praktyka.
    Ma ona jednak miejsce w tym wypadku.