  • 1. Data: 2004-07-10 08:23:19
    Temat: kupno kwaterunku
    Od: "Port21.pl - magazyn wodniaków" <r...@p...pl>

    Witam Grupowiczow
    mam pytanie w kwestii odkupiennia prawa do kwaterunku od obecnego lokatora.
    Czy to jest legalna operacja, czy nie do konca i jakich formalnosci trzeba
    dopelnic, zeby wszystko bylo w porzadku.

    z gory dzieki za rady
    krzysiek

  • 2. Data: 2004-07-10 08:39:54
    Temat: Re: kupno kwaterunku
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl>

    Chodzi Ci o mieszkanie bedace własnościa gminy?
    Wtedy prawo do kwaterunku okresla sad. jezeli byles dlugo zameldowany i masz
    swiadkow ze mieszkales to masz spore szanse,ale za to sie nie płaci.
    TMK
    Użytkownik "Port21.pl - magazyn wodniaków" <r...@p...pl> napisał w
    wiadomości news:cco9ak$f7i$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 3. Data: 2004-07-10 08:48:01
    Od: "Port21.pl - magazyn wodniaków" <r...@p...pl>

    To na jakiej zasadzie chodza ogloszenia sprzedam lub kupie prawo do
    kwaterunku?
    Wiem ze ludzie odsprzedaja swoje prawa do kwaterunku po to zeby np dostac
    przydzial na mieszkanie w TBSie - wowczas musisz "pozbyc" sie
    dotychczasowego kwaterunku.

  • 4. Data: 2004-07-11 09:09:26
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl>

    Nie mam pojecia. Ja mowilam o mieszkaniach ktorych włascicielem jest
    gmina.Kwaterunek TBS lub u prywatnego wlaciciela pewniw ma jakies
    haczyki.Jesli choczi o mnie mieszkanie bylo na babcie. mieszkala w nim 40
    lat.Ja mieszkalam tam od urodzenia. zeby dostac prawo do kwaterunku musialam
    zlozyc papiery do sadu sad sprawdzil swiadkow i dostalam decyzje.To tyle.
    Prawo to przysluguje Ci miedzy innymi do momentu az kupisz np inne
    mieszkanie,dostanies w spadku itp.
    Tez interesujace jest na jakiej zasadzie " sprzedaje sie takie prawo? moze
    tak jak ksiazeczki mieszkaniowe? moze trzeba wziac slub a potem rozwod?
    wiadomości news:ccoalo$jmi$1@nemesis.news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2004-07-11 09:37:59
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

> [...]
    > Wiem ze ludzie odsprzedaja swoje prawa do kwaterunku po to zeby np dostac
    > przydzial na mieszkanie w TBSie - wowczas musisz "pozbyc" sie

    Jak jak chcę cos kupić to gadam z właścicielem i on mi mówi czy moge kupić i
    jeżeli tak to za ile.

    andrzej

  • 6. Data: 2004-07-11 15:20:26
    Od: "TMK" <k...@p...onet.pl>

    A właścicielem jest gmina...

  • 7. Data: 2004-07-11 17:48:51
    Od: "andrzej" <v...@o...pl>

    > A właścicielem jest gmina...

    Ciepło, ciepło... Więc do kogo trzeba iść, aby zapytać zamiast pytać pół
    polskojęzycznego świata?

    andrzej