  • 1. Data: 2004-07-10 06:02:58
    Temat: prawo którego kraju?
    Od: "Janusz" <j...@i...pl>

    Witam,

    Otrzymałem ofertę z Niemiec przetłumaczenia tekstu z j.niemieckiego na
    j.polski. Klient przyjął wstępnie moje warunki . I tu pojawił się problem
    ponieważ nie wiem jakiego kraju, Niemiec czy Polski, prawo będzie
    obowiązywało w kwestiach spornych.

    za wszelką pomoc będę bardzo wdzięczny,
    z pozdrowieniami,
    Janusz

  • 2. Data: 2004-07-10 07:02:20
    Temat: Re: prawo którego kraju?
    Od: "Marek" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Janusz"

> [...]
    > j.polski. Klient przyjął wstępnie moje warunki . I tu pojawił się problem
    > ponieważ nie wiem jakiego kraju, Niemiec czy Polski, prawo będzie

    Ale w jakich kwestiach spornych ?

    --
    Pzdr.
    Marek - UMK Toruń

  • 3. Data: 2004-07-10 10:03:27
    Od: "bella" <b...@o...pl>

> [...]
    > j.polski. Klient przyjął wstępnie moje warunki . I tu pojawił się problem
    > ponieważ nie wiem jakiego kraju, Niemiec czy Polski, prawo będzie

    można sobie okręslić właściwość w umowie (np. sąd miejsca zamieszkania
    powoda) i już.

    pozdr.