  • 1. Data: 2007-05-30 11:33:29
    Temat: kupno działki rolnej ujęcie wody/park krajobrazowy
    Od: <v...@p...pl>

    Mam do kupienia działkę rolną 1ha, która graniczy bezpośrednio z jednej
    strony z parkiem krajobrazowym (las) a z drugiej z ujęciem wody podziemnej
    (mały betonowy budyneczek, ogrodzony siatką, powierzchnia 0,5h).

    Czy ktoś ma wiedzę na temat tego jakie są możliwości/organiczenia
    ewentulanej budowy w pobliżu któregoś z tych miejsc?

  • 2. Data: 2007-05-30 11:41:35
    Od: d...@g...pl (Dopuser)

    v...@p...pl wrote:
> [...]
    >
    > Czy ktoś ma wiedzę na temat tego jakie są możliwości/organiczenia
    > ewentulanej budowy w pobliżu któregoś z tych miejsc?

    Wystąp do gminy o warunki zabudowy... tam będzie wszysto napisane...

  • 3. Data: 2007-05-30 13:56:49
    Od: "AMM" <malotanna@remove_me.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Dopuser" napisał w wiadomości

    > Wystąp do gminy o warunki zabudowy... tam będzie wszysto napisane...

    Jak Dopuser wyzej wspomnial jest to dzialka rolna, a wiec najprawdopodobniej
    jest tak okreslona w planie zagospodarowania. Nie ma wiec mozliwosci
    zabudowy do momentu zmiany planu (aktualizacji), no chyba, ze mozna
    traktowac ja jako dzialke siedliskowa (wielkosc takiej dzialki trzeba
    potwierdzic w gminie). W przypadku obowiazujacego planu, nie wydaje sie
    warunkow zabudowy.

    Jesli chodzi o odleglosci, to odleglosc od lasu wynika z warunkow
    technicznych, jakim powinny odpowiadac budynki i ich usytuowanie.
    Prawdopobnie jest jeszcze odrebne rozporzadzenie dotyczace szczegolnych
    przypadkow, jakim jest park krajobrazowy. Warto by bylo znalezc
    rozporzadzenie uchwalajace ten park, w ktorym na pewno sa zapisane strefy
    ochronne. Jesli chodzi o ujecia wodne, to rozroznia sie strefy ochrony
    bezposredniej i posredniej, a ograniczenia co do zabudowy w tych strefach
    reguluje rozporzadzenie uchwalajace dane ujecie i chyba jeszcze Prawo Wodne.

    AMM

  • 4. Data: 2007-05-30 14:52:38
    Od: "AMM" <malotanna@remove_me.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "AMM" napisał w wiadomości

    > Jak Dopuser wyzej wspomnial

    Oczywiscie chodzilo o verbala. Za pomylke przepraszam.
    AMM

  • 5. Data: 2007-05-30 15:25:23
    Od: <v...@p...pl>

    "AMM" <malotanna@remove_me.poczta.onet.pl> wrote:

    > Prawdopobnie jest jeszcze odrebne rozporzadzenie dotyczace szczegolnych
    > przypadkow, jakim jest park krajobrazowy. Warto by bylo znalezc
    > rozporzadzenie uchwalajace ten park, w ktorym na pewno sa zapisane strefy
    Znalazłem rozporządzenie i opis granic parku, ale nie ma tam słowa na temat
    strefy ochronnej czy czegoś podobnego. Napisałem do Dyrektora parku, może
    się czegoś dowiem :)

    Dziękuję za pomoc.