  • 1. Data: 2006-08-26 10:43:38
    Temat: kto może pracować na moim prywatnym oprogramowaniu?
    Od: "Thiefunny" <t...@o...pl>

    Witam!

    Proszę o pomoc w następującej kwestii:

    I ja, i ktoś drugi [no, powiedzmy, moja żona :D] pracujemy na oprogramowaniu
    graficznym firmy dajmy na to Adobe i Macromedia, żeby było oryginalnie ;).
    Kupionym przez mnie [jedna licencja, na jeden komputer], czyli prywatnie.
    Oboje z tych prac rozliczamy się na podstawie umów o dzieło. Czy ktoś może
    się przyczepić do tego, że licencja jest jedna, a pracują na niej [i
    uzyskują przychody] dwie osoby?

    Nie prowadzimy poza tym żadnej DG.

    Pozdrawiam
    Thiefunny

  • 2. Data: 2006-08-26 12:57:25
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > I ja, i ktoś drugi [no, powiedzmy, moja żona :D] pracujemy na oprogramowaniu

    a licencja jest na osobe czy na stanowisko pracy? zastanow sie.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-08-26 13:47:48
    Od: "Thiefunny" <t...@o...pl>

    > a licencja jest na osobe czy na stanowisko pracy? zastanow sie.

    no ja wiem, że na stanowisko, ale nie wiem, czy wie to US :)

    Pozdro
    Thiefunny

  • 4. Data: 2006-08-26 13:55:54
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > no ja wiem, że na stanowisko, ale nie wiem, czy wie to US :)

    a co to jest US? i co ma do tego, ile osob pracuje na jednym komputerze?
    bo jesli masz na mysli Urzad Statystyczny to jeszcze G - Glowny,
    jest na poczatku.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-08-26 15:01:19
    Od: "Thiefunny" <t...@o...pl>

    > a co to jest US? i co ma do tego, ile osob pracuje na jednym komputerze?
    > bo jesli masz na mysli Urzad Statystyczny to jeszcze G - Glowny,
    > jest na poczatku.

    no wlasnie, chodzilo mi o GUS i moze mu sie nie zgadzac statystyczna ilosc
    osob pracujacych na jednej licencji ;) ;P

    ok, dzięki

    pozdro
    Thiefunny

  • 6. Data: 2006-08-26 19:03:12
    Od: Przemyslaw Osmanski <p...@c...gdzies.net.pl>

    Thiefunny napisał(a):
> [...]
    > Oboje z tych prac rozliczamy się na podstawie umów o dzieło. Czy ktoś może
    > się przyczepić do tego, że licencja jest jedna, a pracują na niej [i

    ZTCW Borland jako jeden z nielicznych ma osobowa licencje (czyli na
    uzytkownika a nie na stanowisko).
    Adobe i Macromedia maja licencje na stanowiska, wiec nie ma problemu.

    pozdrawiam,
    Przemek O.

  • 7. Data: 2006-08-27 06:07:42
    Od: "Thiefunny" <t...@o...pl>

    > ZTCW Borland jako jeden z nielicznych ma osobowa licencje (czyli na
    > uzytkownika a nie na stanowisko).
    > Adobe i Macromedia maja licencje na stanowiska, wiec nie ma problemu.

    Super, dzięki za info! :)
    Pozdro
    Thiefunny