  • 1. Data: 2011-04-22 18:04:50
    Temat: [kronika2prl] Dla polskiego sądu skazać to jak splunąć
    Od: mi <m...@o...pl>

    http://niezalezna.pl/9507-klaudiusz-wesolek-prowadzi
    -glodowke-w-areszcie

    W skrócie: skazany, bo filmował zajście i spisano go łącznie z resztą
    osób. Dla sędzi Anny Potyraj jego wina była oczywista. Ciekawe, czy
    gdyby policjanci z pomyłki lub z premedytacją przepisali dane z innego
    postępowania to też wina dla sędzi Potyraj byłaby oczywista? To po co wy
    sędziowie jesteście, żeby podpisać się pod wyrokiem?

    A teraz panie i panowie sędziowie, dziwicie się, że mam was za mendy czy
    już się nawet nie dziwicie?! Bo widzę, że sami siebie i swoich wyroków
    nie szanujecie.

    mi

  • 2. Data: 2011-04-22 19:12:33
    Od: RadoslawF <r...@o...pl>

    Dnia 2011-04-22 20:04, Użytkownik mi napisał:

    > A teraz panie i panowie sędziowie, dziwicie się, że mam was za mendy czy
    > już się nawet nie dziwicie?! Bo widzę, że sami siebie i swoich wyroków
    > nie szanujecie.

    Jak rozumiem to nie policja dopisała redaktora na listę
    zakłócających porządek tylko wredny sędzia ?
    Mam tez wrażenie że zanim wyrok nabierze mocy można
    się odwołać, no chyba że panu redaktorowi z jakiegoś powodu
    zależało aby pójść do więzienia i sprawę nagłośnić.

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2011-04-22 20:26:45
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 22.04.2011 21:12, RadoslawF wrote:
    > Jak rozumiem to nie policja dopisała redaktora na listę
    > zakłócających porządek tylko wredny sędzia ?

    Zrecznie ominąłeś pytanie, więc powtórzę:
    Po co sędzia jest w tym postępowaniu jest w ogóle kłopotany jeśli tylko
    podpisuje to co policja wnioskuje?

    > no chyba że panu redaktorowi z jakiegoś powodu
    > zależało aby pójść do więzienia i sprawę nagłośnić.

    Oczywiście, że mu zależało, bo to naiwny idealista. Skądinąd ma rację,
    bo wyroki karne nakazowe to cyrk a nie cokolwiek wspólnego ze
    sprawiedliwością.

  • 4. Data: 2011-04-22 20:33:58
    Od: Arek <a...@e...net>

    W dniu 2011-04-22 22:26, mi pisze:
    [..]
    > Oczywiście, że mu zależało, bo to naiwny idealista. Skądinąd ma rację,
    > bo wyroki karne nakazowe to cyrk a nie cokolwiek wspólnego ze
    > sprawiedliwością.

    A niby kogo obchodzi sprawiedliwość?

    Liczy się tylko władza i kasa, a Ty należący do plebsu jesteś
    tylko krówką do dojenia.
    Takie życie, było się urodzić szejkiem czy cóś, ale jak wybrałeś
    plebs to masz.

    Arek

    --
    http://www.arnoldbuzdygan.com

  • 5. Data: 2011-04-22 20:37:21
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 22.04.2011 22:33, Arek wrote:
    > A niby kogo obchodzi sprawiedliwość?

    Jak na razie to najbliższa praktyki odpowiedź, więc jeśli nikt nie
    udzieli lepszej odpowiedzi przechodzi pan do drugiego etapu.

    :)

  • 6. Data: 2011-04-22 20:47:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.04.2011 22:37, mi pisze:

    > Jak na razie to najbliższa praktyki odpowiedź, więc jeśli nikt nie
    > udzieli lepszej odpowiedzi przechodzi pan do drugiego etapu.

    Lepszej odpowiedzi nie da się legalnie udzielić, bo zaraz by oskarżyli
    człowieka o nawoływanie do obalenia, terroryzm i inne takie...

  • 7. Data: 2011-04-23 07:54:59
    Od: SQLwiel <n...@c...pl>

    mi pisze:

    > Jak na razie to najbliższa praktyki odpowiedź, więc jeśli nikt nie
    > udzieli lepszej odpowiedzi przechodzi pan do drugiego etapu.
    >

    > :)

    Tak działa tryb nakazowy.
    Policja wnioskuje, sąd zasądza, jeśli skazany przypadkiem nie odbierze
    listu z zawiadomieniem, to ma przesrane.
    Czyli system "domniemania winy". Udowadniaj obywatelu, że nie jesteś
    wielbłądem.
    Jeśli wniesie sprzeciw, to sprawa wraca na normalne tory.

    --

    Dziękuję.
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2011-04-25 19:52:07
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "SQLwiel" <n...@c...pl> napisał w wiadomości
    mi pisze:

> [...]

    >Policja wnioskuje, sąd zasądza, jeśli skazany przypadkiem nie odbierze
    >listu z zawiadomieniem, to ma przesrane.

    7 dni od daty dostarczenia, nie wiem czy i tu sie liczy dwokrotka proba
    dostarczenia jako dostarczenie.

  • 9. Data: 2011-04-26 19:35:33
    Od: mi <m...@o...pl>

    On 23.04.2011 09:54, SQLwiel wrote:
    > Tak działa tryb nakazowy.

    Jest w tym trybie dość istotny szczegół. Mianowicie okoliczności czynu i
    wina oskarżonego nie budzące wątpliwości.

    Dyspozycyjni hipokryci w togach z każdej sprawy mogą zrobić "nie budzącą
    wątpliwości". Papier wszystko przyjmie.