  • Data: 2005-11-21 08:10:12
    Temat: kradzież radia
    Od: "MICI" <micit[kasuj]@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    dziś w nocy włamali sie nam do samochodu i ukradli radio nawet płyty sobie
    wybrali ze schowka.
    Dodam ze samochód stał przed domkiem ( wynajmujemy mieszkanie ) całe
    szczęście nic nie wybili
    i jak na razie nic więcej nie zauważyliśmy
    Moje pytanie jest następujące mam zgłosić sprawę na policje ale co to da
    jakie papiery powinniśmy mieć ze sobą ? przecież i tak radia nie
    odzyskamy.
    Nurtuje mnie jeszcze jedno skoro wynajmujemy mieszkanie mamy inne miejsca
    zamieszkania czy
    właścicielka nie będzie miała komplikacji w końcu nie jesteśmy tu
    zameldowani?

    pozdrawiam
    klusia