  • Data: 2006-03-12 09:37:31
    Temat: kpc pytanko
    Od: "Leszczak" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam, oto stan faktyczny:

    Lokatorzy mieli dopłacić za mieszkanko jakieś zaległe pieniądze, które
    wymyśliła im spółdzielnia, część z nich zapłaciła grzecznie te kwoty, część
    poszła do Sądu. Było to 4 lata temu. Zapadły wyroki korzystne dla lokatorów.

    Moje pytanie brzmi: czy lokator, który zapłacił może teraz pozywać
    spółdzielnie o - chyba - zwrot nienależnej korzyści? Chodzi mi o kwestię
    przedawnienia takich świadczeń, o fakt, że zapłacił już spółdzielni i
    ogólnie o to, czy musi w Sądzie udowadniać wszystko od nowa czy może się
    powołać na tamte wyroki i wnieść o załączenie akt.

    Bardzo dziękuję za odpowiedzi,
    Michał.