  • 61. Data: 2014-05-22 12:25:34
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 22.05.2014 12:04, Budzik pisze:

    > Czyli kolejny nieudacznik ktory nie dośc ze od 20 lat nic nie zrobił

    Spójrz choćby na jego licznik na FB. On masę ludzi wyleczyl z lemingozy.
    IMO to duże osiągnięcie.

    > jeszcze nawet nie potrafi jasno wyrazić swoich poglądów?
    > Smutne...

    Zaklinasz rzeczywistośc. Nic z tego. On bardzo jasno przedstawia swoje
    poglądy. To, że nie chcesz ich usłyszeć, to twój problem.

    --
    niebieski

  • 62. Data: 2014-05-22 14:29:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Spójrz choćby na jego licznik na FB. On masę ludzi wyleczyl z lemingozy.
    > IMO to duże osiągnięcie.

    ROTFL
    Jest dokładnie odwrotnie.
    Sam byłem zauroczony JKM jak miałem nascie lat.
    Ale wyrosłem z tego.

    > Zaklinasz rzeczywistośc. Nic z tego. On bardzo jasno przedstawia swoje
    > poglądy. To, że nie chcesz ich usłyszeć, to twój problem.

    ROTFL
    Kto nie chce to nie chce...
    Jasnosc wypowiedzi to nie jest czepianie sie słówek aby wyciągnąć sens.

    Jak ktos odpowiada, na pytanie o gwałt, ze kazda kobieta troche sie opiera
    to nie nalezy czytac słowo w słowo zdania o opieraniu sie, tylko czytac je
    w kontekscie pytania.
    To samo z Hitlerem.
    Głupek i tyle.

  • 63. Data: 2014-05-22 14:35:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2014 09:02, niebieski pisze:

    > Mylisz się. Korwin jest wrogiem nazizmu, faszyzmu i socjalizmu. To w
    > mediach głównego nurtu przypinaja mu taką łatkę. I jak widać nie tylko tam.

    Nie chodzi mi o program gospodarczy tylko o model rządzenia.

  • 64. Data: 2014-05-22 14:36:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 22.05.2014 12:25, niebieski pisze:

    > Spójrz choćby na jego licznik na FB. On masę ludzi wyleczyl z lemingozy.
    > IMO to duże osiągnięcie.

    Tia, "lajki" gimbazy na fejsbuku - prawdziwie dojrzały polityk...

  • 65. Data: 2014-05-22 15:16:47
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 22.05.2014 14:29, Budzik pisze:

    > Jest dokładnie odwrotnie.
    > Sam byłem zauroczony JKM jak miałem nascie lat.
    > Ale wyrosłem z tego.

    Nie wierzę. To co zaprezentowałeś w tej dyskusji świadczy o tym, że nie
    masz zielonego pojęcia o pogladach JKM.
    Chyba, że celowo je zniekształcasz.

    > ROTFL
    > Kto nie chce to nie chce...
    > Jasnosc wypowiedzi to nie jest czepianie sie słówek aby wyciągnąć sens.

    Ty mówisz o tym jak to wygląda w programie typu Stokrotka + Kowal vs JKM.
    Ja mówie o tym jak przedstawia je na żywo w swobodnej wypowiedzi.
    Jeśli wzorem merytorycznej i klarownej formy wymiany poglądów jest dla
    ciebie tvn-owska ustawka, to nie mamy o czym rozmawiać.

> [...]
    > ze kazda kobieta troche sie opiera
    > to nie nalezy czytac słowo w słowo zdania o opieraniu sie, tylko czytac je

    Wiesz co? Nie mam zamiaru wracać i mówić od początku o manipulacji
    Stokrotki itd.

    --
    niebieski

  • 67. Data: 2014-05-22 17:22:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > Tia, "lajki" gimbazy na fejsbuku - prawdziwie dojrzały polityk...

    No juz nie chciałem powiedziec, ze ode mnie nie dostął nigdy lajka bo ja
    nie mam twarzoksiązki...

  • 66. Data: 2014-05-22 17:22:23
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik niebieski n...@i...eu ...

    > Nie wierzę. To co zaprezentowałeś w tej dyskusji świadczy o tym, że
    > nie masz zielonego pojęcia o pogladach JKM.
    > Chyba, że celowo je zniekształcasz.

    Znowu mnie rozsmieszasz...
    Przedstawiasz poglądy JKM jako jakiegoś siwetego grala co to nikt nie
    potrafi ich zrozumiec...

> [...]
    > Jeśli wzorem merytorycznej i klarownej formy wymiany poglądów jest dla
    > ciebie tvn-owska ustawka, to nie mamy o czym rozmawiać.

    Polityk ktory jest 20 lat w polityce powinien juz sie nauczyc nawet w
    takiej kakofoni się wypowiedziec.
    Bywały gorsze programy w sensie bardziej zakrzyczane ale z ktorych mozna
    wywnioskowac kto ma jakie poglady.

    JKM zamiast uciac dyskusje o tych gwałtach i Hitlerze - niepotrzebnie jak
    dziecko ciągnie temat.
    To co on tak naprawde sądzi o gwałtach?
    Co sadzi o inteligencji kobiet?
    Co sadzi o Hitlerze?

    Alez oczywiscie...

  • 68. Data: 2014-05-22 19:33:07
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 22.05.2014 17:22, Budzik pisze:

    Koniec.

    Odkrywamy karty.

    niebieski - Nowa Praica
    Budzik - ...........

    Proszę o wpis.

    --
    niebieski

  • 69. Data: 2014-05-22 19:35:46
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 22.05.2014 17:22, Budzik pisze:
    > Użytkownik Andrzej Lawa a...@l...SPAM_PRECZ.com ...

    > No juz nie chciałem powiedziec, ze ode mnie nie dostął nigdy lajka bo ja
    > nie mam twarzoksiązki...
    Wiem ,wiem. Twardziele nie mają.

    --
    niebieski

  • 70. Data: 2014-05-22 19:43:38
    Od: Roman Stachowiak <r...@w...pl>

    W dniu 2014-05-22 19:33, niebieski pisze:
    > W dniu 22.05.2014 17:22, Budzik pisze:
    >
    > Koniec.
    >
    > Odkrywamy karty.
    >
    > niebieski - Nowa Praica

    72 letni dziadek zmienił nazwę swego ugrupowania z wyeksploatowanego
    "UPR" na "Nowa Prawica" i myśli, że kogoś rozsądnego tym przyciągnie.
    Uwodzi gimbazę, a potem ją wykorzysta i odrzuci.
    Dlatego spodobało mi się określenie Migalskiego (choć ogólnie go nie
    cierpię), że JKM to polityczny pedofil.

    --
    RomanS