  • 21. Data: 2014-05-21 11:46:20
    Temat: Re: korwin mickey - przestepstwo
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 21.05.2014 10:57, Piotrek pisze:

    > Ale przecież to jest oczywista oczywistość.
    >
    > Jakiż to komfort psychiczny móc powiedzieć "chciałem dobrze ale mi nie
    > dali zrobić" zamiast "chciałem dobrze a wyszło jak zwykle"!

    Ale ten sam komfort psychiczny daje wprowadzenie 2 posłów do sejmu i
    bycie w permanentnej opozycji. A dodatkowo dochodzi dieta (euro)poselska.

    Z jakichś powodów chce być opozycją nomen omen nieparlamentarną.

    p. m.

  • 22. Data: 2014-05-21 11:53:42
    Od: Piotrek <p...@p...na.berdyczow.info>

    On 2014-05-21 11:46, m wrote:
    > Z jakichś powodów chce być opozycją nomen omen nieparlamentarną.

    Może po prostu (jeszcze) nie zauważył, że to wybory eu-parlamentarne, a
    nie casting na klauna do cyrku?

    Chociaż z drugiej strony IMHO nieraz trudno odróżnić jedną instytucję od
    drugiej, tak więc jeśli to ten case to można go usprawiedliwić ;-)

    Piotrek

  • 23. Data: 2014-05-21 12:06:28
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 11:31, Mario pisze:

    > Pamiętam czasy gdy UPR był w parlamencie. JKM czasami mówił sensowne
    > rzeczy, ale często dzielił się swoimi złotymi myślami np o roli kobiet i
    > że nie powinny mieć czynnych praw wyborczych. Od tej pory powinien mieć
    > już z 500% poparcia. Zwłaszcza po tekstach o gwałceniu kobiet i o
    > pozycji niepełnosprawnych w społeczeństwie.

    Też bym chciał, żeby mówił raczej o rzeczach ważnych, a nie bzdurach.
    Rzadko się to jednak zdarza, bo jak juz go wpuszczą do studia, to nie po
    to aby mógł sie swobodnie wypowiedzieć. Rozmowa jest spychana w kierunku
    seksu, kobiet, inwalidów itp.
    Kiedys też mnie to denerwowało, ale zrozumiałem, że zasada "niech mowią
    byle co, aby tylko nie przekręcali nazwiska" działa i słupki rosną.

    --
    niebieski

  • 24. Data: 2014-05-21 13:51:51
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 12:06, niebieski pisze:

> [...]
    > Kiedys też mnie to denerwowało, ale zrozumiałem, że zasada "niech mowią
    > byle co, aby tylko nie przekręcali nazwiska" działa i słupki rosną.

    Głosowałem na Korwina ponad 20 lat temu, gdy głosił, że trzeba budować
    zawodową armię, prywatną służbę zdrowia, wpływy z prywatyzacji
    przeznaczać na fundusze emerytalne osób które miały staż pracy w PRL.
    Wszyscy drwili z niego, że ultraliberał, a wiele z jego pomysłów zostało
    później przez innych wprowadzone w życie. Na pytanie czy powinniśmy
    wstąpić do UE powiedział kiedyś, że jeśli w unii będziemy mieli mniej
    socjalizmu to powinniśmy wstąpić. Moim zdaniem gdybyśmy nie wstąpili to
    bylibyśmy raczej bliżej Białorusi czy Ukrainy.
    Teraz pisze, ze chce rozwalić unię, wyzywa wszystkich od złodziei i
    popiera Putina w rozwalaniu systemu bezpieczeństwa w Europie. Bredzi o
    mądrym i dobrym władcy, który powinien władać zamiast d****kracji. Skąd
    kurwa byśmy takiego wzięli, skoro po władzę autorytarną sięgają nie
    dobrzy ludzie, ale skurwysyny? W dodatku ta jego pogarda do kobiet,
    inwalidów, i ludzi którzy sobie nie radzą.
    Nie trzeba się starać żeby wybrać jakieś kompromitujące go teksty. On od
    15 lat pisze i mówi prawie wyłącznie głupoty.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 25. Data: 2014-05-21 14:19:46
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 13:51, Mario pisze:

> [...]
    > Wszyscy drwili z niego, że ultraliberał, a wiele z jego pomysłów zostało
    > później przez innych wprowadzone w życie.

    I co? Teraz temu zaprzecza?

    Na pytanie czy powinniśmy
    > wstąpić do UE powiedział kiedyś, że jeśli w unii będziemy mieli mniej
    > socjalizmu to powinniśmy wstąpić.

    I co? Mamy mniej czy może jednak więcej?

    Moim zdaniem gdybyśmy nie wstąpili to
    > bylibyśmy raczej bliżej Białorusi czy Ukrainy.

    Może. Ale zauważ, że wchodzilismy do innej unii niż ta obecna.

    > Teraz pisze, ze chce rozwalić unię, wyzywa wszystkich od złodziei

    Nie wszystkich.

    > popiera Putina w rozwalaniu systemu bezpieczeństwa w Europie.

    Ma inne spojrzenie na obecną sytuację polityczną niż niż politycznie
    poprawne autorytety. Można mu nie przyznawać racji, ale mówienie, że
    popiera Putina to IMO nonsens.

    Bredzi o
    > mądrym i dobrym władcy, który powinien władać zamiast d****kracji. Skąd
    > kurwa byśmy takiego wzięli, skoro po władzę autorytarną sięgają nie
    > dobrzy ludzie, ale skurwysyny?

    Po demokratyczą zaś sami wspaniali dobroczyńcy. :)

    W dodatku ta jego pogarda do kobiet,
    > inwalidów, i ludzi którzy sobie nie radzą.

    Tak mówią o nim w TVN. Telewizja nie kłamie. ;)

    > Nie trzeba się starać żeby wybrać jakieś kompromitujące go teksty. On od
    > 15 lat pisze i mówi prawie wyłącznie głupoty.

    Ech...

    --
    niebieski

  • 26. Data: 2014-05-21 14:19:55
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    Tak jest, jak wiedzę bierze się z interpretacji onetu, tvn i gazety
    wyborczej.
    Tu jest link do źródła.
    http://www.youtube.com/watch?v=XdWZrGebueI

    Czy lewactwo nie rozumie co się do nich mówi?
    Zawsze bowiem słyszą swoje chore, prymitywne urojenia a nie słowa
    interlokutora.
    Widać różnica w IQ jest nie do pokonania.

    JKM uważa, że uczciwa kobieta zawsze wstępnie powinna stawiać opór.
    Gdyby tego nie robiła, jeszcze całkiem niedawno uważana by była za
    dziwkę. Czy to się współcześnie zmieniło?

    Korwin nie twierdził, że Hitler nie wiedział o holokauście.
    Kilkakrotnie natomiast powtarzał zagłuszany, że nie istnieje niestety
    choćby jeden materialny dowód na to, że wiedział.

    W hitlerowskich Niemczech organizowano zawody dla weteranów-
    rekonwalescentów (niepełnosprawnych). Systemy totalitarne lubią takie
    klimaty.
    Czyżby było to później niż współczesne paraolimpiady?.

    JKM twierdził tylko, że jakikolwiek precedens (w przypadku emerytur
    esbeków łatwo akceptowany przez nierozumiejące następstw społeczeństwo)
    umożliwi dalsze manipulacje. I to się przecież już stało - podniesiono
    wiek emerytalny. Niedługo doczekamy się zmian wysokości emerytur,
    oczywiście w wiadomym kierunku.
    Myślę, że JKM zgodził by się jednak z poglądem, że jest poważny powód
    dla którego należy esbekom zmniejszyć emerytury. Nie wykonali przecież
    powierzonego zadania.

    Co do Krymu, był precedens Kosowa. Tylko Kali nie rozumieć o czym mowa.

  • 27. Data: 2014-05-21 14:51:53
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.05.2014 14:19, t-1 pisze:

> [...]
    > Tu jest link do źródła.
    > http://www.youtube.com/watch?v=XdWZrGebueI
    >
    > Czy lewactwo nie rozumie co się do nich mówi?

    Wrzaskliwy, bezczelny skurwysyn - bardzo wyraźnie słychać jaki bełkot z
    jego odrażającej gęby się wylewa.

  • 28. Data: 2014-05-21 14:55:36
    Od: niebieski <n...@i...eu>

    W dniu 21.05.2014 14:51, Andrzej Lawa pisze:

    > Wrzaskliwy, bezczelny skurwysyn - bardzo wyraźnie słychać jaki bełkot z
    > jego odrażającej gęby się wylewa.

    ROTFL :)))
    --
    niebieski

  • 29. Data: 2014-05-21 15:04:24
    Od: Malpy i Delfiny <h...@a...pl>

    On 21.05.2014 14:51, Andrzej Lawa wrote:

    > Wrzaskliwy, bezczelny skurwysyn - bardzo wyraźnie słychać jaki bełkot z
    > jego odrażającej gęby się wylewa.

    Milo mi, ja z kolei jestem marudnym malkontentem, raczej nie
    wrzaskliwym, ktos pisal, ze mam IQ wyzsze od Abecolka, ktokolwiek to
    jest, ale nie wiem, czy mnie nie obrazano ;P

    --

    Uwaga! Delfiny i małpy dołączą do internetu! Średnie IQ
    internautów ma dzięki temu szansę znacząco... wzrosnąć!

    http://antyweb.pl/delfiny-i-malpy-dolacza-do-interne
    tu/

    Czyż nie? ;)

  • 30. Data: 2014-05-21 16:05:39
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2014-05-21 14:19, niebieski pisze:

    > I co? Teraz temu zaprzecza?

    Teraz nie ma sensownych liberalnych pomysłów.

    > Na pytanie czy powinniśmy
    >
    > I co? Mamy mniej czy może jednak więcej?

    Mniej niż mieliśmy wtedy w Polsce czy mniej niż mielibyśmy gdyby nie
    skrępowani europejskim gorsetem myśliciele w rodzaju Leppera czy
    Kaczyńskiego kształtowali nasze państwo.

    > Moim zdaniem gdybyśmy nie wstąpili to
    >
    > Może. Ale zauważ, że wchodzilismy do innej unii niż ta obecna.

    A na przykład alternatywny model rozwoju w postaci Białorusi Kazachstanu
    czy Ukrainy jest teraz tez inny niż niż był gdy wchodziliśmy do unii.

    > Nie wszystkich.

    > Ma inne spojrzenie na obecną sytuację polityczną niż niż politycznie
    > poprawne autorytety. Można mu nie przyznawać racji, ale mówienie, że
    > popiera Putina to IMO nonsens.

    Chyba nieuważnie słuchasz i czytasz JKM.

    http://dzikikraj.interia.pl/news-janusz-korwin-mikke
    -okresla-stopien-zdziczenia-kraju-lepszy-,nId,437572

    http://www.tvp.info/14833025/korwinmikke-przemy-do-w
    ojny-bo-grozi-nam-bankructwo

    http://www.fronda.pl/a/korwin-mikke-putin-slusznie-p
    ostapil-ws-krymu,37108.html

    http://wiadomosci.wp.tv/i,Janusz-Korwin-Mikke-o-Wlad
    imirze-Putinie-Z-kazdej-strony,mid,1471079,index.htm
    l?ticaid=612c3f#m1471079

    Poza tym nie zauważyłeś, ze o politykach Polski, unii, USA mówi
    zbrodniarze i złodzieje a o Putinie wypowiada się: "Jego Ekscelencja
    Włodzimierz Putin"

    > Bredzi o
    >
    > Po demokratyczą zaś sami wspaniali dobroczyńcy. :)

    Sięgają wszyscy którzy liczą, że osiągną sukces. Ale jeśli już ktoś się
    zdecyduje żeby obalić istniejący ład i stworzyć zamordyzm to nie zrobi
    tego człowiek dobry, moralny i sprawiedliwy tylko pozbawiony zasad.

    > W dodatku ta jego pogarda do kobiet,
    >
    > Tak mówią o nim w TVN. Telewizja nie kłamie. ;)

    Czyli to jakiś jego sobowtór się wypowiada?

    --
    pozdrawiam
    MD