eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawokonsekwencje wydłużonej realizacji zamówienia › konsekwencje wydłużonej realizacji zamówienia
  • Data: 2008-07-15 12:12:44
    Temat: konsekwencje wydłużonej realizacji zamówienia
    Od: JacusB <j...@g...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Witam, zamawiając pewien towar do domu (przez internet) otrzymałem
    maila:

    "Realizacja zamówienia max 7-14 dni od momentu wpłynięcia
    zaliczki.Zeby zamowienie mogło pojsc oficjalnie do realizacji trzeba
    przelac 50% wartosci zamowienia na NASZE KONTO NR ..."

    Od wpłaty zaliczki minęło 14 dni a towaru nie ma. Kontaktując się ze
    sprzedawcą okazało się, że towar będzie za tydzień. Problem w tym, że
    na towar czeka ekipa, która musi czekać. Inne prace w domu też się
    przesuwają o tydzień.

    Jak wygląda sprawa jakiegoś odszkodowania w razie moich kosztów
    wynikających z opóźnienia. Czy da się jakoś zmusić lub nakłonić
    sprzedawcę do szybszej realizacji zamówienia? Na jakie przepisy się
    powoływać.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1