  • 21. Data: 2004-09-04 21:42:12
    Temat: Re: konkurs AlleJazda - mozna oskarzyc organizatora ???
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 4 Sep 2004, Drwal wrote:

    > + Pako napisał(a):
    > + > moze inaczej!!!! czy jak byś w abonamencie płacił ( powiedzmy 20% ze 100zł
    > + > ) za możliwość sciągania plików mp3 lub Divx to zastanawiałbyś sie nad
    > + > szukaniem alternatywy?
    > +
    > + nie rozumiem co autor mial na mysli :(

    Mi wychodzi że sugerowałby pewne podobieństwo: "sciaganie mp3" w zasadzie
    jest legalne... zależy co się ściaga...

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 22. Data: 2004-09-05 01:34:38
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    Użytkownik "Pako" <x...@p...pl> napisał:

    > nie wspomne o ostatniej przewałce na ponad 100,000,00zł

    1. co to za liczba?

    > stąd ucieczka do innej nazwy

    chyba Ci sie cos popier^H^Hniczylo. jak juz mowimy o zwiazku allegro z
    innym serwisem aukcyjnym, to: aukcje24.pl

    > Sami pracownicy handlują podróbkami i robią przewałki
    > ( zegarki , perfumy, kremy)

    mozesz to jakos udowodnic?

    > Jeden z pracowników obecnie
    > sprzedaje program do generowania kodów do sieci komórkowych.

    a to? dawaj linka...

    > Sprubój wystawic to samo, zaraz jestes blokowany itd.

    1. sprzedawanie cudzych programow, bez odpowiedniej zgody lamie nie
    tylko regulamin allegro. w czym problem?
    2. oczy wiedna...

    > Nieważne, prawda taka
    > ze Allegro to portal służący do oszustw i tyle.

    amen. idzcie do domu. oto ofiara spelniona...

    --
    Psychik

  • 23. Data: 2004-09-05 08:22:46
    Od: Drwal <z...@d...sie>

    Psychik napisał(a):
    > 1. sprzedawanie cudzych programow, bez odpowiedniej zgody lamie nie
    > tylko regulamin allegro. w czym problem?

    ale przyznasz ze afera ze sprzedaza w 100% legalnie nabytej domeny przez
    osobe ktora miala do niej pelnej prawa, domeny microsoft.pl miala
    miejsce (rowniez) na allegro.pl...

    --
    eh... wysluzyl sie juz stary sig moj przez dokladnie caly rok...
    znudzil mi sie...

  • 24. Data: 2004-09-05 12:08:11
    Od: "ALLEGRO USUWA "NIEWYGODNYCH" ZWYCIEZCOW.........." <d...@o...pl>

    a moze by tak napisac do tych 9 sponsorow meile, ze nagrody jakie zafundowali
    organizatorowi dla zwyciezcow, nie sa rozdzielane sprawiedliwie skoro jednego
    dnia z rankingu nagrodzonych potafi zniknac 6 osob... a wsumie ponad 25
    polecialo...

  • 25. Data: 2004-09-05 17:33:59
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > ale przyznasz ze afera ze sprzedaza w 100% legalnie nabytej domeny przez
    > osobe ktora miala do niej pelnej prawa, domeny microsoft.pl miala
    > miejsce (rowniez) na allegro.pl...

    z tymi 100 000 to tez prawda, pisali o tym w www.di.com.pl

    P.

  • 26. Data: 2004-09-05 17:39:22
    Od: Pako <x...@p...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > z tymi 100 000 to tez prawda, pisali o tym w www.di.com.pl
    >
    > P.

    Nie zastanawiał się nikt z Was dlaczego allegro nie wprowadzi tak jak np
    . ebay.de regulacji opłat za pomocą konta usera? - dodatkowe
    potwierdzenie danych. Bo przynajmniej 60% tych co handlują zaraz by
    wylecieli

    --

    Wszystko jest trudne nim stanie się proste,
    bo jak nie, to kaplica - Pako 2004

    gg 7136389
    pozdrawiam
    PAKO

  • 27. Data: 2004-09-05 18:59:14
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

> [...]

    > np . ebay.de regulacji opłat za pomocą konta usera? - dodatkowe
    > potwierdzenie danych. Bo przynajmniej 60% tych co handlują zaraz by

    Ty, przyjacielu, daj linki do aukcji na ktore sie powolywales!

    --
    Psychik

  • 28. Data: 2004-09-05 19:09:54
    Od: Pako <x...@p...pl>

    Użytkownik Psychik napisał:

    > Ty, przyjacielu, daj linki do aukcji na ktore sie powolywales!

    Ty, przyjacielu, czytaj tekst a nie oglądaj :)

  • 29. Data: 2004-09-05 21:09:40
    Od: "Psychik" <p...@Z...pl>

    > Ty, przyjacielu, czytaj tekst a nie oglądaj :)

    w czym problem? nie mozesz wskazac aukcji o ktorych mowisz? a moze
    slyszales od kolegi, co?

    --
    Psychik