  • 1. Data: 2005-08-18 12:15:17
    Temat: komputer i CE
    Od: eth_0 <mirek@/ANTYSPAM/eth0.pl>

    Mam pytanie czy jest jakis wymog dla urzedow administracji publicznej
    aby kupowac tylko komputery z certyfikatem CE?
    Gdzie moge sobie cos wiecej poczytac nt. CE ?

    Z gory dzieki za podpowiedzi.

    --
    Mirosław Gumiela | GG:4500044 | ICQ:307540896
    Masz smieszne zdjecie zrobione dzień po imprezie?

  • 2. Data: 2005-08-18 19:44:53
    Temat: Re: komputer i CE
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    eth_0 <mirek@/ANTYSPAM/eth0.pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > Mam pytanie czy jest jakis wymog dla urzedow administracji publicznej
    > aby kupowac tylko komputery z certyfikatem CE?

    Jest trochę odwrotnie - nikomu nie wolno sprzedawać komputerów bez znaku CE
    (pomijam rynek sprzetu używanego)

    > Gdzie moge sobie cos wiecej poczytac nt. CE ?

    Np tu:

    http://www.oznaczenie-ce.pl/

    Roman Rumpel

    --
    W ogole dyskusja jest bezprzedmiotowa i zakrawa na trolowanie z racji
    wyjatkowo prostej solucji poruszanego problemu.

    (C)T.Francuz.

  • 3. Data: 2005-08-19 07:33:30
    Od: eth_0 <mirek@/ANTYSPAM/eth0.pl>

    Dnia Thu, 18 Aug 2005 21:44:53 +0200, "Roman Rumpel"
    <romane@screwspam,gazeta.pl> napisał:

    >Jest trochę odwrotnie - nikomu nie wolno sprzedawać komputerów bez znaku CE
    >(pomijam rynek sprzetu używanego)

    Tak tez myslalem ale w praktyce jest troszke inaczej :)

    >Np tu:
    >
    >http://www.oznaczenie-ce.pl/

    Dzieki za skarbnice wiedzy o CE...