  • 11. Data: 2005-11-14 21:24:08
    Temat: Re: [kominiarka] Zakaz noszenia ??
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    scream wrote:

    > Akurat nie pojebało. Takie zakazy dostają tam notoryczni wandale i
    > kibole, nie zwykli ludzie. W Polsce też by się to przydało.

    A jak rozpoznasz kibola z zakazem w kominiarce od spokojnego kibica albo
    zupełnie nie zainteresowanego piłką człowieka w kominiarce? Po twarzy? ;)

    Poza tym chyba nwet kiblolowi nie życzyłbym odmrożeń na twarzy...

    Co innego zakładanie lokalizatorów wandalom.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-11-14 21:24:49
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Robert Tomasik napisał(a):

    > A jak egzekwują ów zakaz?

    Głównie poprzez "rzyczliwych" np. sąsiadów.

    M.

  • 13. Data: 2005-11-14 21:25:49
    Od: " " <x...@N...gazeta.pl>

    W Niemczech np. podczas zameldowanych demonstracji wydaje sie taki zakaz.

  • 14. Data: 2005-11-14 21:25:58
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    flashi wrote:

    > jak jest zakaz to jest zakaz, oni tam maja umiejetnosci uzywania komputerow
    > w przeciwienstwie do naszych niebieskich :)

    Genialne. I jak te ich superkomputery rozpoznają ludzi w kominiarkach?

    Czy może prewencyjnie policja legitymuje zimą wszystkich z zasłoniętą
    twarzą?

  • 15. Data: 2005-11-14 21:29:26
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Czy może prewencyjnie policja legitymuje zimą wszystkich z zasłoniętą
    > twarzą?

    Weź poprawkę, że w UK nie ma dowodów tożsamości...

    M.

  • 16. Data: 2005-11-14 21:31:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    x...@N...gazeta.pl wrote:
    > W Niemczech np. podczas zameldowanych demonstracji wydaje sie taki zakaz.

    ?odwrotnie nie a ,człowiek jak cytować mógłbyś Czy?

  • 17. Data: 2005-11-14 21:33:01
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Weź poprawkę, że w UK nie ma dowodów tożsamości...

    Tym bardziej :)

  • 18. Data: 2005-11-14 21:34:59
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Tym bardziej :)

    Jakoś sobie bobbies radzą. Począwszy od kiboli na początku lat '90 do
    odpowiedników dresiarzy obecnie.

    Pamiętam, jak w dość krótkim okresie oglądałem angielskich kiboli w
    Polsce, a potem w Londku. U nas- strach się bać. Pod okiem bobbies -
    ciche baranki ;-)

    M.

  • 19. Data: 2005-11-14 21:49:01
    Od: "Yaroosh" <y...@g...NIE_PAPIEROWA.pl>

    W wypocinach dlaoi0$i02$...@n...news.tpi.pl,
    nieświadomy(a) swej niedoskonałości Agent 0700 z adresu <k...@w...pl>
    wyprodukował(a) w wielkich bólach:

    > Zresztą przywysiłku człowiek poci się, ja bym jednak nie jeździł.

    E tam, a na nartach śmigasz ? To taki sam wysiłek, tylko ruchy inne ;-)
    Dzięki wszystkim za odpowiedzi, uspokoiliście mnie, ale jednak coś "na
    rzeczy" było.

    --
    Pozdrowerek
    Yaroosh

  • 20. Data: 2005-11-15 07:51:05
    Od: Olgierd <n...@n...spam.no.problem>

    W odpowiedzi na wiadomość z dnia 14 listopad 2005 autorstwa *Yaroosh*
    wyjaśniam co następuje:

    > Dzięki wszystkim za odpowiedzi, uspokoiliście mnie, ale jednak coś "na
    > rzeczy" było.

    Heh to chyba już nie te czasy, pamiętam jak onegdaj, kajtkiem będąc,
    latałem w gaciach "moro" i bałem się, że mi milicja je z tyłka zdejmie.
    Bałakława - bo taka jest nazwa tego rodzaju czapki-niewidki - nie jest
    nielegalna.

    --
    Olgierd
    gsm: +48502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597