eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo[kodeks pracy] porzucenie pracy przez pracownika › [kodeks pracy] porzucenie pracy przez pracownika
  • Data: 2007-02-01 12:51:17
    Temat: [kodeks pracy] porzucenie pracy przez pracownika
    Od: "draculka" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Proszę o podpowiedz co należy zrobić w danej sytuacji.
    Pracownik bez uprzedzenia nie pojawia się w pracy od 3 tygodni. Po upływie
    tego okresu telefonicznie dowiaduje się o możliwość odebrania wynagrodzenia
    za wcześniej przepracowany okres i nic poza tym, niejako informując, że już
    się w pracy nie pojawi. Nie przebywa na zwolnieniu lekarskim.
    Co w takiej sytuacji? Jak zgodnie z KP rozstać się z takim pracownikiem?
    Poproszę o rady, dosłownie krok po kroku co należałoby zrobić i jakie
    formalne kroki podjąć, żeby zakończyć z nim współpracę.

    pozdrawiam
    ========
    draculka




Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1