  • Data: 2011-09-27 10:36:09
    Temat: klient widmo - bank nie chce udzielic informacji
    Od: K <g...@z...gov.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    prowadze dzialanosc gosp. (sprzedaje dostep do internetu) od dluzszego
    czasu na jednym z kont pojawia sie wplata od osoby ktora nie jest
    klientem, placi za kogos, lub jest klientem z panienskim nazwiskiem.
    problem polega na tym ze w szczegolach transakcji widac tylko nr
    rachunku oraz imie i nazwisko. zeby bylo smieszniej, oba rachunki sa w
    tym samym banku w roznych oddzialach. nie jestem w stanie zweryfikowac
    danych po kwocie, bo ta sama kwote placi kilkuset klientow, nie jestem w
    stanie zweryfikowac po tytule bo tytul zawsze jest typu: "oplata za
    internet m-c x". dzwonilem do banku z prosba o to zeby sie skontaktowali
    z ta osoba i zapytali ja za kogo robi oplaty za internet w stosunku do
    mojej firmy. panienka z partyline twierdzi ze ze wzgledu na ochrone
    danych nie moze tego zrobic, moze mi podac... nr rachunku i nazwisko
    kontrahenta. probowalem zwrocic pieniadze z prosba o kontakt w tytule
    przelewu, ale dostalem ponownie przelew. wiec prawdopodobnie osoba placi
    w kasie banku (tej informacji tez z banku nie moge uzyskac)
    pani z partyline twierdzi tez ze do zakladania rachunku nie jest
    obligatoryjne podawanie adresu zameldowania - to by tlumaczylo klienta
    widmo.

    co moge zrobic?