  • 31. Data: 2006-11-11 18:52:19
    Temat: Re: kilka fotoradarow pod rzad i mandaty, jak to jest
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    mr.all napisał(a):
    > Widzialo Cie w tym samym czasie i miejscu kilka osob... w tym samym czasie i
    > miejscu.

    to może tak: posiadasz rzecz za posiadanie której możesz zostać ukarany
    w odstępie czasu dwie osoby stwierdziły, że ją masz
    za ile wykroczeń powinieneś zostać ukarany?

    KG

  • 32. Data: 2006-11-11 19:02:08
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mr.all" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ej50ak$nrm$1@news.onet.pl...

    > Kilusekundowych? Co kilkadziesiat metrow fotoradar?

    dokladnie wlasnie o to pytam, nawet w tytule to jest

    > W przypadku jazdy autem mozna byloby mowic o takim przypadku: jedziesz za
    > szybko, policjanci kameruja Cie z wozu i jednoczesnie fotoradar robi
    > fotke.
    > Dwa mandaty? Wedlug mnie - jeden.

    droga to miejsce, ta sama droga, to samo miejsce, to samo ograniczenie to
    samo wykroczenie, naprawd nie widzisz analogii?

    > Ja twierdze, ze dwa, bo sa to dwa wykroczenia tego samego typu popelnione
    > roznych miejscach.

    no wiec teraz jedzie za toba policja z wideo, tylko zamiast zatrzymac cie i
    pokazac film wycinaja kilka kadrow i wysylaja do domu, bye bye prawko i
    najblizsze dwa miechy pracujesz za darmo ;) to wlasnie sugerujesz

  • 33. Data: 2006-11-11 19:51:33
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "szerszen" <szerszen@

    > droga to miejsce, ta sama droga, to samo miejsce, to samo ograniczenie to
    > samo wykroczenie, naprawd nie widzisz analogii?

    Wykroczenie, na podstawie zdjecia, czy zapisu w kamerze roznie bedzie
    opisane i traktowane.
    Stad twierdzenie policji, o ktorym pisales, czy ktos tu pisal.
    Dopoki nie znamy procedur policyjnych mozemy sobie gdybac.
    Dla mnie, w przypadku kilku fotoradarow beda rozne wykroczenia. W przypadku
    kamery - jedno i kara za najwyzsze przekroczenie predkosci.
    Oczywiscie - na moje czucie.

    > no wiec teraz jedzie za toba policja z wideo, tylko zamiast zatrzymac cie
    > pokazac film wycinaja kilka kadrow i wysylaja do domu, bye bye prawko i
    > najblizsze dwa miechy pracujesz za darmo ;) to wlasnie sugerujesz

    Myslisz, ze zdjecia zrobione z kamery sa takie, ze nie da sie ich odroznic
    od fotki z fotoradaru? Watpie.
    Watpie tez, ze takie wycinanie filmu jest mozliwe.
    --
    --pozdr.czes

  • 34. Data: 2006-11-11 19:56:32
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <x#kamq43@
    > ale to policjant ma udowodnić że są to odrębne czyny, a nie kierowca
    > porównanie zdjęć z dwóch ustawionych tak fotoradarów (jeśli już z jakiś
    > względów je tak postawiono) nie jest wielkim problemem

    Oczywiscie. Mozna zbadac czas i odleglosc na fotkach, ale nie do konca
    bedzie to miarodajne...

    Zapewne bedzie taki sposob obrony.

    --
    --pozdr.czes

  • 35. Data: 2006-11-11 19:59:26
    Od: "mr.all" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kam" <x#kamq43@
    > to może tak: posiadasz rzecz za posiadanie której możesz zostać ukarany
    > w odstępie czasu dwie osoby stwierdziły, że ją masz
    > za ile wykroczeń powinieneś zostać ukarany?

    Niezaleznie od czasu - raz, za posiadanie.

    W przypadku predkosci mamy gradacje wykroczenia i kara zalezy od wielkosci
    przekroczenia - jednak te przyklady nie do konca odpowiadaja sobie.
    --
    --pozdr.czes

  • 36. Data: 2006-11-12 09:17:58
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "mr.all" <j...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:ej59gl$ih2$1@news.onet.pl...

    > Oczywiscie - na moje czucie.

    anie razi cie w tym przypadku karanie za to samo wykroczenie, a co do
    kamery, to nic innego jak kilkadziesiat zdjec na sekunde ;)

    > Myslisz, ze zdjecia zrobione z kamery sa takie, ze nie da sie ich odroznic
    > od fotki z fotoradaru? Watpie.

    pewne roznice sa, tylko jakie to ma znaczenie

    > Watpie tez, ze takie wycinanie filmu jest mozliwe.

    takie wycinanie to w domowym komputerze mozesz zrobic, nie trzeba do tego
    nic nadzwyczajnego