    From: "niewazne" <c...@w...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kiedy sąd zwraca koszty sądowe ?
    Date: Thu, 2 Aug 2007 17:51:18 +0200

    1. jeżeli skierowałem pozew do sądu grockiego o wydanie nakazu zapłaty w
    trybie upominawczym ( i przy składaniu pozwu zapłaciłem 30 zł opłaty
    sądowej) to w momencie kiedy dłużnik chce zapłacić zaległości (ale przed
    otrzymaniem prawomocnego nakazu zapłaty) to powinienem ściągnąć z niego te
    30 zł czy zwrócić się do sądu z pismem o wycofanie pozwu i czekanie aż sąd
    przeleje mi te pieniądze ?

    2. do którego momentu (otrzymanie nakzau, jego uprawomocnienia) mogę
    wycofać pozew żeby mieć pewność że sąd zwróci mi te koszty ( 30 zł)

    3. jeżeli dłużnik płaci zaległość + koszty sądowe to czy na te koszty sądowe
    powiniene wystawić jakąś FV albo inny dokument dla dłużnika ?
    ( w końca na zaległości ma wystawione przeze mnie FV a na koszty sądowe
    dostaje tylko pokwitowanie że wpłacił mi te 30 zł)

    zibi

    p.s. jeżeli się da to proszę o podstawę prawną