  • Data: 2002-02-14 15:23:58
    Temat: kaseta magnetofonowa jako dowód w sądzie
    Od: b...@p...onet.pl (Barman) szukaj wiadomości tego autora

    Witaj pl-soc-prawo!

    Mam takie pytanie. Czy kaseta magnetofonowa może być dowodem w sądzie?
    Chodzi mi o taką sytuację. Klient reklamował u nas towar i nagrał przy
    pomocy dyktafonu wypowiedź jednego z naszych pracowników (niezbyt
    ciekawą). Odmówiliśmy uznania reklamacji klientowi a on teraz się
    odgraża, że skieruje sprawę do sądu i wykorzysta tę kasetę. Czy sąd
    może uznać to za dowód w sprawie? Oczywiście klient nie poinformował
    naszego pracownika, że nagrywa jego wypowiedź.

    --
    Pozdrowienia,
    Barman mailto:b...@p...onet.pl

    --