  • Data: 2003-07-22 08:37:49
    Temat: kara w zawieszeniu a praca w szkole
    Od: "Syl" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zdaję niebawem egzamin na nauczyciela mianowanego. Jeśli go zdam, to od
    września szkoła musi zatrudnić mnie na innych warunkach. W Karcie
    Nauczyciela napisano, że "stosunek pracy z nauczycielem mianowanym i z
    nauczycielem dyplomowanym nawiązuje się na podstawie mianowania, jeżeli:
    4) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie..."
    A ja właśnie mam przed sobą jeszcze rok kary pozbawienia wolności w
    zawieszeniu...Czy będzie moim obowiązkiem dostarczenie do szkoły
    zaświadczenia o niekaralności? Czy może szkoła sama o to występuje?
    Dziękuję za odpowiedzi
    Sylwia