  • Data: 2003-07-22 09:43:03
    Temat: Re: kara w zawieszeniu a praca w szkole
    Od: "Grazyna" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Syl" <s...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:bfit4q$5nl$1@news.onet.pl...
    > Zdaję niebawem egzamin na nauczyciela mianowanego. Jeśli go zdam, to od
    > września szkoła musi zatrudnić mnie na innych warunkach. W Karcie
    > Nauczyciela napisano, że "stosunek pracy z nauczycielem mianowanym i z
    > nauczycielem dyplomowanym nawiązuje się na podstawie mianowania, jeżeli:
    > 4) nie był karany za przestępstwo popełnione umyślnie..."
    > A ja właśnie mam przed sobą jeszcze rok kary pozbawienia wolności w
    > zawieszeniu...

    Ale wazne jest, czy to byla kara za przestepstwo popelnione umyslnie. Z
    przytoczonego przez Ciebie przepisu wynika, ze za nieumyslne przestepstwa
    mozna byc karanym i nie jest to przeszkoda do mianowania.

    >Czy będzie moim obowiązkiem dostarczenie do szkoły
    > zaświadczenia o niekaralności?

    Tego nie wiem, ale jesli Cie nie wezwa do zlozenia, to sama nie wychodz
    przed orkiestre

    Czy może szkoła sama o to występuje?

    odp. jw.

    > Dziękuję za odpowiedzi