  • 11. Data: 2012-10-04 06:39:30
    Temat: Re: kara grzywny za wykroczenie - czy jest wpis do KRK ?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 03.10.2012 21:24, jureq pisze:

    > A możesz tak ściślej?
    >
    > Przypuszczam, że nie podoba ci się druga część tego co napisałem.
    >
    > Precyzując mogę dodać, że znam tylko jeden wypadek kiedy wymaga się
    > oświadczeń dotyczących wszystkich bez ograniczeń wykroczeń. Takie
    > oświadczenie składa się przy przyjmowaniu do policji. I z tego co wiem
    > dotyczy to także tych gdzie skończyło się na grzywnie i nie było wpisu do
    > KRK. I znów z tego co wiem, to zatarcie takiej kary następuje po dwu
    > latach.

    Coraz gorzej bredzisz.

  • 12. Data: 2012-10-04 06:46:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A możesz wyjaśnić, czy odróżniasz ukaranie sądowne od skazania za
    > przestępstwo? (w co poniektórych przypadkach do tego istotna jest
    > kategoria przestępstwa, np. dla magazyniera "przestępstwa przeciwko
    > mieniu")

    Gotfryd... Trollujesz czy śpisz? ;)

    KRK wykroczeniami z grzywną się nie interesuje i z punktu widzenia
    wszelkich oświadczeń ktoś ukarany grzywną za wykroczenie jest
    "niekarany" i tyle.

    W sądzie, jak ciebie spytają czy jesteś karany, to będziesz wymieniał
    "pamiątkowe zdjęcia z wakacji", które wskutek zaniedbań straszaków
    poszły trybem sądowym a nie mandatowym? ;) Jeszcze zostaniesz posądzony
    o robienie sobie kpin z sądu ;)

  • 13. Data: 2012-10-04 07:55:40
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 04 Oct 2012 06:46:19 +0200, Andrzej Lawa napisał(a):

> [...]
    > "pamiątkowe zdjęcia z wakacji", które wskutek zaniedbań straszaków
    > poszły trybem sądowym a nie mandatowym? ;) Jeszcze zostaniesz posądzony

    Powiedz to tym, którzy kilka lat temu nie zostali przyjęci do pracy w
    policji, bo komendant powiatowy mając do wyboru nadwyżkę równorzędnych
    kandydatów odrzucił z automatu tych, którzy mieli właśnie grzywny za
    prędkość. Sam znam takich dwóch.

  • 14. Data: 2012-10-04 10:45:18
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jureq wrote:

> [...]
    > policji, bo komendant powiatowy mając do wyboru nadwyżkę równorzędnych
    > kandydatów odrzucił z automatu tych, którzy mieli właśnie grzywny za

    a co ma piernik do wiatraka?

  • 15. Data: 2012-10-04 10:50:42
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.10.2012 07:55, jureq pisze:

> [...]
    > policji, bo komendant powiatowy mając do wyboru nadwyżkę równorzędnych
    > kandydatów odrzucił z automatu tych, którzy mieli właśnie grzywny za

    Równie dobrze mógł odrzucić za BMI.

  • 16. Data: 2012-10-04 11:23:10
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 04 Oct 2012 03:45:18 -0500, witek napisał(a):

    > a co ma piernik do wiatraka?

    Ma tyle, że tam się składało wtedy oświadczenia o niekaralności także za
    wykroczenia. Za wszystkie wykroczenia.

  • 17. Data: 2012-10-04 11:45:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    jureq wrote:

    > Ma tyle, że tam się składało wtedy oświadczenia o niekaralności także za
    > wykroczenia. Za wszystkie wykroczenia.

    no wiec dalej sie pytam co ma piernik do wiatraka

    Czyli fakt bycia karanym do koniecznosci odpowiedzenia na pytanie czy
    popełnilo sie wykroczenie za ktore zostało sie ukaranym.

  • 18. Data: 2012-10-04 12:19:40
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Oct 2012, witek wrote:

    > no wiec dalej sie pytam co ma piernik do wiatraka
    >
    > Czyli fakt bycia karanym do koniecznosci odpowiedzenia na pytanie czy
    > popełnilo sie wykroczenie za ktore zostało sie ukaranym.

    A możesz przypomnieć oryginalne pytanie o które rozpoczął się flejm?
    (znaczy pytanie, na które pytany NIE MOŻE odpowiedzieć, że nie był
    karany - karany *sądownie*, a nie o karanie za *przestępstwo*).
    Przecież cały problem sprowadza się do tego, że macie na myśli
    INNE pytanie!

    pzdr, Gotfryd

  • 19. Data: 2012-10-04 13:01:54
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    > A możesz przypomnieć oryginalne pytanie o które rozpoczął się flejm?

    A popatrz na temat wątku ;->

    (kurcze, a to ja siedzę zaziębiony i średnio przytomny ;) )

  • 20. Data: 2012-10-06 00:16:07
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Oct 2012, Andrzej Lawa wrote:

    > A popatrz na temat wątku ;->

    No i jest problem - niby niezmienianie tematu przy okazji zmiany
    tematu :P narusza etykietę, z drugiej nie tylko jest powszechne,
    ale tu i ówdzie są tacy którym to wadzi :>

    > (kurcze, a to ja siedzę zaziębiony i średnio przytomny ;) )

    :)
    Poszło o to, że post z uwagą zaczynającą flejm *nie* dotyczył tematu.

    pzdr, Gotfryd