  • 21. Data: 2006-06-21 13:18:46
    Temat: Re: kanar i wglad do dokumentów
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Neko napisał(a):
    > Ok. Ale to mozna obejsc. Kontroler nie moze
    > uzyc sily, a jego mozliwosci koncza sie poza autobusem.

    a gdzie to wyczytałeś?
    uważasz, że poza pojazdem nie można kontrolować biletów?
    niby dlaczego nie?

    KG

  • 22. Data: 2006-06-21 13:22:57
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fn> napisał

    > Jak to zrobisz jeśli drzwi zamknięte??

    Wyjde oknem? ;)

    Neko

  • 23. Data: 2006-06-21 13:23:44
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "kam" <#k...@w...pl#> napisał

    > a gdzie to wyczytałeś?
    > uważasz, że poza pojazdem nie można kontrolować biletów?
    > niby dlaczego nie?

    W ktorym przepisie jest napisane, ze np. w parku
    kontroler biletow ma prawo sprawdzic czy posiadacz
    bilet autobusowy?

    Neko

  • 24. Data: 2006-06-21 13:26:31
    Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał

    > Użytkownik "Nostradamus" <l...@p...fn> napisał

    > Wyjde oknem? ;)

    A swoja droga kolega opowiadal mi o takim przypadku.
    Gosc nie mial biletu. Kanar zablokowal drzwi
    A ten bez skrepowania otworzyl okno, podciagnal
    sie i wyskoczyl. Trwalo to chyba dwie sekundy.

    Neko

  • 25. Data: 2006-06-21 13:29:41
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Uzytkownik "Cabra" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    s.com...

    Prze[pisy sa zawarte w prawie przewozowym. Sa dwa przypadki, gry
    kontroler ma prawo zadac okazania mu dokumentu. Albo gdy ów dokument
    jest zwiazany z posiadana znizka, albo gdy nie posiadasz waznego
    biletu i kontroler musi ustalic Twoja tozsamosc.

  • 26. Data: 2006-06-21 13:31:10
    Od: "sanczes" <j...@w...pl>

    (ze wstydem oczywiscie) musze sie przyznac, ze w czasie studiów z kolegami
    podjelismy prace w prywatnej firmie kanarskiej, co prawda za dlugo nie
    popracowalismy ale conieco pamietam ze szkolenia, otóz (mówie jak bylo
    ladnych pare lat temu) kontroler nie mial prawa :
    - legitymowac pasazera,
    - mógl zadac jedynie okazania biletu uprawniajacego do znizek badz
    bezplatnych przejazdów
    - zatrzymac pasazera nawet jezeli wezwal policje, chyba ze na zasadzie
    "zatrzymania obywatelskiego" w przypadku kiedy pasazer zagraza
    bezpieczenstwu.
    - zatraymanie" na sile" moglo sie zakonczyc oskarzeniem o "krótkotrwale
    ograniczenie wolnosci" i konsekwencjami..
    tyle zapamietalem, wiem ,ze przepisy podobnie odnosily sie do np.
    ochroniarzy sklepowych itp.
    Nie wiem na ile jest to autorytatywne poniewaz minelo naprawde ladnych pare
    lat od tego czasu i pewnie wiele sie zmienilo
    pozdrawiam

    --
    "Reklamowo"
    Gdansk Wrzeszcz

  • 27. Data: 2006-06-21 13:47:27
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Neko napisał(a):
    > W ktorym przepisie jest napisane, ze np. w parku
    > kontroler biletow ma prawo sprawdzic czy posiadacz
    > bilet autobusowy?

    A po co mi bilet autobusowy w parku?
    W żadnym przepisie nie ma natomiast ograniczenia, że kontrola może
    odbywać się tylko w pojeździe.

    KG

  • 28. Data: 2006-06-21 13:53:38
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    sanczes wrote:
> [...]
    > Nie wiem na ile jest to autorytatywne poniewaz minelo naprawde ladnych pare
    > lat od tego czasu i pewnie wiele sie zmienilo

    Niewiele się zmieniło.
    A szkoda, bo powinno.

  • 29. Data: 2006-06-21 14:17:43
    Od: Juzek Kocmientka <k...@i...pl>

    sanczes napisał(a):

    > (ze wstydem oczywiscie)

    Pytanie co jest wiekszym wstydem - bycie kanarem czy jazda bez biletu.

  • 30. Data: 2006-06-21 18:26:11
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl>

    Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> napisał w wiadomości

    > A jakie to sa przepisy, ktore mowia, ze MUSZE OKAZAC
    > dowod osobisty facetowi z legitymacja wydrukowana
    > na drukarce atramentowej i lazacym po tramwaju?

    regulamin przewozow danego przewoznika . Z ktorym zgadzasz sie w momencie
    zakupu biletu :))

    J.