  • 1. Data: 2005-03-17 21:22:01
    Temat: kamieniarz-jaka umowa
    Od: "asia.kopiczynska" <a...@N...pl>

    Witam,

    Właśnie będę wybierac kamieniarza, który wykona pomnik.
    Jednak jeden z nich proponuje mi podpisanie umowy o dzieło lub umowy
    zlecenia.
    Zastanawiam sie, czy taka umowa jest dla mnie bezpieczna (wpłacam
    zaliczke).
    Czy lepiej jesli ta osoba bedzie wykonywać pomnik na firme.
    Zastanawaim sie czy w przypadku umowy zlecenia lub umowy o dzielo moge
    dostac gwaranacje na pomnik?

    Bardzo prosze o porade jaka umowe najlepie podpisac.
    I ewntualnie jak sie powinnam ubezpieczyc, aby było wszystko jak nalezy.

    Pozdrawiam
    Aśka

  • 2. Data: 2005-03-17 21:27:20
    Temat: Re: kamieniarz-jaka umowa
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    W nawiązaniu do wypowiedzi osoby podpisującej się jako asia.kopiczynska
    w wiadomości <news:d1csbn$dkn$1@shodan.interia.pl> wyjaśniam co
    następuje:

    > Bardzo prosze o porade jaka umowe najlepie podpisac.

    Dzieło, oczywiście, że dzieło. I nie zaliczka ale zadatek. To będzie 50%
    lepiej niż zlecenie i zaliczka.

    --
    Olgierd
    gsm: 502DEFUNK ||| JID: o...@j...org ||| gg: 3657597