  • Data: 2009-11-20 07:33:37
    Temat: kamera na oknie- prywatny monitoring
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    Chciałem zainstalować kamere zewnętrzną do monitoringu.
    Chciałem zrobić to na swoim oknie w bloku. Ma być nakierowana na teren przed
    blokiem gdzie poruszają sie ludzie i parkują auta. Poza archiwizacją bedzie też
    dostępny podgląd z niej na stronie www. Czy potrzebuje do tego jakieś pozwolenie
    itp ?
    Czy materiał który zarejestruje moze być uzyty w sądzie jako wiarygodne źródło
    dowodów w sprawie ( np kradziez auta z parkingu)?