    From: Zmylna <p...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: kablowka i prosba o przedterminowe rozwiazanie umowy.
    Date: Mon, 16 Feb 2004 14:25:05 +0100

    Witam wszystkich.
    we wrzesniu 2002r. podpisalem umowe z firma UPC o swiadczenie uslug
    tv/internet w wynajmowanym przeze mnie mieszkaniu. W lutym 2003 dostalem
    oferte zakupienia mieszkania w tej samej dzielnicy za bardzo rozsadna
    cene. Niestety firma UPC nie swiadczyla tam swoich uslug a caly czas bylem
    zwiazany z nimi umowa (12 mies. od jej podpisania). Napisalem podanie z
    prosba o rozwiazanie unmowy z przyczyna takich a nie innych i jako
    uwiarygodnienie calej sprawy zobowiazalem sie do dostarczenia dokumentu,
    ktory stwierdzal, ze jestem zameldowany pod nowym adresem. Firma UPC
    niestety nie przychylila sie do mojej prosby i kazala zaplacic 600 zl kary
    za przedterminowe rozwiazanie umowy. Podanie o rozwiazanie zlozylem
    21.III.2003, odpowiedz dostalem ktoregos tam czerwca tego samego roku.
    Kilka dni pozniej (jeszcze w czerwcu) wyslalem do nich pismo, ze nie
    zgadzam sie z tym, ze oni sie nie zgadzaja :) i do tej pory nie dostalem
    odpowiedzi. Chcialem zapytac o to, czy firma UPC ma obowiazek odpowiedziec
    na moje pismo w przeciagu jakiegos okreslonego czasu czy tez mozemy sie
    tak wozic do przyslowiowej usranej smierci ??? Czy cos takiego moze ulec
    np. przedawnieniu i nie moga potem egzekwowac ode mnie czegokolwiek ?

    Z gory thx za odpowiedz

    --
    Zmylna