  • Data: 2006-07-26 21:19:49
    Temat: jeszcze raz Policja i zabrane prawko
    Od: "=== igoR ===" <i...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zabrano mi prawko, nieważny blankiet, ale...
    Nawet w dzisiejszych Faktach była o tym mowa, zilustrowane to było obrazkami z
    kontroli i wręczania mandatów.
    Nie zauważyłem, aby komuś zabrano prawo jazdy na starym blankiecie, tylko
    wręczano mandat.
    Na jakiej podstawie Policjant zabrał mi prawko?
    Korto nieważny blankiet, po co go zabierał?
    Nawet gdyby wyszło na ich (RPO domaga się odpowiedzi, czy to nie bezprawie) to
    mogą mnie codziennie łapać i wręczać mandat za "stary druk", ale czy mają
    prawo zabrać?
    Jak mam jeździć? To część mojej pracy. Uprawnień do kierowania nie straciłem,
    tylko dokument, i nie wiem, czy słusznie.
    Proszę o podpowiedź gdzie szukać info nt. podstaw do zatrzymania dokuemntu,
    choćby nieważnego.

    --
    igoR