  • 11. Data: 2005-09-28 21:52:55
    Temat: Re: jestem bohaterem walki o wolnosc i demokracje ;-) (a serio: fotki w marketach)
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:
    > Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    > napisał w wiadomości news:dhcnc4$vns$1@opal.futuro.pl...
    >
    > Zawiadomienie do prokuratury o bezpodstawnym pozbawieniu wolności.

    No właśnie... Policjant niestety odmówił zatrzymania przestępcy od zaraz ;)

    > Jeśli miał licencję, to dodatkowo przekroczenie uprawnień. Dopiero po
    > wyroku skazującym proces o odszkodowanie.

    No to jutro znowu idę odwiedzić prokuraturę - dobrze, że to niedaleko ;)
    (na razie)

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 12. Data: 2005-09-28 22:09:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:dhf3bi$u0p$1@opal.futuro.pl...

    > No właśnie... Policjant niestety odmówił zatrzymania przestępcy od
    zaraz ;)

    kpk przewiduje kilka przypadków, gdy należy zatrzymać sprawcę. Pewnie
    w tym wypadku żaden nie miał miejsca.

    > No to jutro znowu idę odwiedzić prokuraturę - dobrze, że to
    niedaleko ;)
    > (na razie)

    Czyżby planowali przeniesienie jej do bardziej odległego miejsca, czy
    Ty się przeprowadzasz? :-)

  • 13. Data: 2005-09-28 22:32:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > kpk przewiduje kilka przypadków, gdy należy zatrzymać sprawcę. Pewnie
    > w tym wypadku żaden nie miał miejsca.

    Zwłaszcza, że dali się spisać i są łatwi do namierzenia ;)

    Oj, może być wesoło ;)

    > Czyżby planowali przeniesienie jej do bardziej odległego miejsca, czy
    > Ty się przeprowadzasz? :-)

    Upatrzyłem sobie domek na skraju pewnej miejscowości kawałek pod Warszawą :)

    Teraz 'tylko' trochę żonglerki mieszkaniami, funduszami i kredytami
    pomiędzy mną a siostrą i może coś się uda.

    Po wszystkim będę 'do przodu' o jakieś 50-70 tysięcy...