  • 11. Data: 2007-09-27 16:47:02
    Temat: Re: jazda w okularach
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Blue w <news:fdgf4v$sgc$1@news.onet.pl>:

    > Użytkownik "Przemek Lipski" <d...@e...WYTNIJ.pl> napisał w
    > wiadomości news:fdge4o$87b$1@news.vectranet.pl...

    > Chyba tylko 4a i 4b (data waznosci prawka) - jeśli nie jest bez terminu
    > waznosci to znak, że kiepsko poszło badanie okulistyczne;)

    Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 14 grudnia 2001 r. w sprawie
    wzorów dokumentów stwierdzających uprawnienia do kierowania pojazdami

    W polach kolumny oznaczonej liczbą 12 umieszcza się liczbowe oznaczenia
    kodów i subkodów, które określają następujące ograniczenia w korzystaniu z
    uprawnień lub informacje dodatkowe:

    1) 01 - wymagana korekta i/lub ochrona wzroku:
    01.01 - okulary,
    01.02 - soczewka (i) kontaktowa (e),
    01.03 - szkła ochronne,
    01.04 - szkło matowe,
    01.05 - przepaska na oko,
    01.06 - okulary lub szkła kontaktowe,

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 12. Data: 2007-09-27 17:57:07
    Od: "Blue" <k...@p...onet.pl>

    .

    > Pojemniczek i płyn? Skąd to info?

    Zdaje się że mówiła mi o tym lekarka, która robiła badania wzroku dla mojej
    szkoły jazdy.
    K.