  • 1. Data: 2003-09-01 09:53:36
    Temat: jakie sa sposoby obnizenia wskazan podzielnikow ciepla
    Od: "" <a...@o...pl>

    jak zmniejszyc oplaty za cieplo?
    stare, nidogrzane mieszkanie, na kazdym kaloryferze podzielniki ciepla
    (odparowywane), rozliczenie indywidualne, na 4 kaloryfery 2 mamy juz zakrecone,
    jest zimno a ciagle musimy doplacac, jakie sa sposoby zeby bandycka
    spoldzielnia nam doplacila, wymiana okien nie wchodzi w gre, czy mozna na
    te ... liczniki jakos wplynac albo cos z nimi zrobic? prosze o pomoc
    (interesuja mnie niekonwencjonalne sposoby), rozmowy ze spoldzielnia - jestesmy
    niegrzecznie zbywani.

  • 2. Data: 2003-09-01 14:55:22
    Od: "poilkj" <p...@g...pl>

    <a...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > te ... liczniki jakos wplynac albo cos z nimi zrobic? prosze o pomoc
    > (interesuja mnie niekonwencjonalne sposoby), rozmowy ze spoldzielnia -

    Docieplic budynek i wymienic okna.

  • 3. Data: 2003-09-02 14:50:36
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik a...@o...pl napisał:

> [...]
    > (interesuja mnie niekonwencjonalne sposoby), rozmowy ze spoldzielnia - jestesmy

    Tak ... pięknie ... "niekonwencjonalny sposób" ... a ja potem w
    konwencjonalny sposób dopłacam do tego interesu. A wiesz że to w sumie
    jest złodziejstwo? Okradanie sąsiadów?

    Łukasz

  • 4. Data: 2003-09-02 15:54:02
    Od: "Doker" <d...@W...pl>

> [...]
    > te ... liczniki jakos wplynac albo cos z nimi zrobic? prosze o pomoc
    > (interesuja mnie niekonwencjonalne sposoby), rozmowy ze spoldzielnia -
    Przede wszystkim jestem ciekaw czy sasiedzi maja ten sam problem?

  • 5. Data: 2003-09-03 08:05:10
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Doker" <d...@W...pl> napisał w wiadomości
    > zakrecone,
    > jestesmy
    > Przede wszystkim jestem ciekaw czy sasiedzi maja ten sam problem?

    Po zastanowieniu doszedlem do wniosku iz
    pytajacy moze miec wlasnie ten problem z sasiadami.

    Konwencjonalne sposoby to oczywiscie mniej grzac...
    Niekonwencjonalne tez sa..ale po co je opisywac,
    jesli to problem z sasiadami wystarczy wiedziec, ze sa.

    Boguslaw

  • 6. Data: 2003-09-04 09:13:40
    Od: "" <a...@o...pl>

> [...]
    >
    > Łukasz
    > przciez mowie ze kazdy rozlicza sie indywidualnie, SIASIADOM ZWRACAJA KASE A
    JA CIAGLE DOPLACAM - ZLODZIEJSTWEM TO JEST SPOLDZIELNIA !!!

  • 7. Data: 2003-09-04 09:17:50
    Od: "" <a...@o...pl>

    > zakrecone,
    > jestesmy
    > Przede wszystkim jestem ciekaw czy sasiedzi maja ten sam problem?

    SASIADOM ZWRACAJA KASE a ja mam szczytowe, jest zimno a i tak ciagle doplacam

  • 8. Data: 2003-09-08 13:40:19
    Od: Łukasz Stawicki <g...@i...pl>

    Użytkownik a...@o...pl napisał:

    > SASIADOM ZWRACAJA KASE a ja mam szczytowe, jest zimno a i tak ciagle doplacam

    Zakładam że to typowy blok z blokowiska.

    1. Są 'modyfikatory' za mieszkanie szczytowe. Naliczają Ci z
    modyfikatorami czy bez?
    2. Czy rozliczany jesteś dobrze? Tzn czy nie ma przekłamań podczas
    odczytu? I czy u sąsiadów nie ma przekłamań?
    3. Czy sąsiedzi nie dogrzewają się gazem z kuchenki?
    4. Może to nie okna winne a źle zaizolowany szczyt?

    Łukasz

  • 9. Data: 2003-09-08 14:04:51
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Łukasz Stawicki" [...]
> [...]
    > 3. Czy sąsiedzi nie dogrzewają się gazem z kuchenki?
    > 4. Może to nie okna winne a źle zaizolowany szczyt?

    Przeciez sposoby sa oczywiste.....

    Wystarczy popatrzec jak dziala podzielnik...

    Boguslaw

  • 10. Data: 2003-10-12 22:46:56
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Mon, 8 Sep 2003, Boguslaw Szostak wrote:

    >+ Użytkownik "Łukasz Stawicki" [...]
    >+ > > SASIADOM ZWRACAJA KASE a ja mam szczytowe,
    >+ > > jest zimno a i tak ciagle doplacam
    >+ >
    >+ > Zakładam że to typowy blok z blokowiska.
    [...]
    >+ Przeciez sposoby sa oczywiste.....
    >+
    >+ Wystarczy popatrzec jak dziala podzielnik...

    ...to raz (ale chyba nie przetłumaczysz :], u nas nieliczenie
    jest w modzie a im wyższy urzędnik czy biurokrata to chyba
    bardziej); a po drugie - gdzieś widziałem opis *zdejmowania
    całego kaloryfera* coby podzielnik nie parował :>

    pozdrowienia, Gotfryd