    From: "plusz" <p...@i...nie.spamuj.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.konsumenci
    Subject: jakie elementy na umowie o wykonanie mebli kuchennych ?
    Date: Sat, 29 May 2004 20:08:53 +0200

    mam następujące pytanie
    podpisuję umowę o wykonanie i montaż mebli kuchennych i po przeczytaniu
    umowy wydaje mi się, że jest ona nieco "nieaktualna"

    sprzedawca to osoba fizyczna prowadząca działalność
    firma nazywa się Studio Meblowe "Kowalski" Jan kowalski

    1. Jak rozumiem na umowie oprócz tej nazwy warto wypisać jego REGON,NIP lub
    numer wpisu do ewidencji ?

    2. Czy podpisując z nim umowę obowiązuje "Ustawa o szczególnych warunkach
    sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca
    2002 r. (Dz. U. 141 poz. 1176)" ?

    mam zamiar kupić meble, montaż i sprzęt AGD - czy są jakieś zapisy, które
    warto zawrzeć w umowie ?

    czy zapis "w innych przypadkach mają zastosowanie przepisy kodeksu
    cywilnego" jeżeli w świetle ustawy o sprzedaży konsumenckiej jest jasno
    powiedziane, że niektóre artykuły kodeksu nie obowiązują ?

    --
    pozdrawiam
    plusz