  • Data: 2010-02-12 09:14:32
    Temat: jaki wybrać typ spółki
    Od: "BETON" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam
    prowadze działanosc gospodarczą a dodatkowo pracuje na etacie.
    Działalnosc sie tak rozrosła ze musze z kolegą który mi pomaga przekształcić te
    działalnosc w spółke wraz z nim.
    Pytanie- jaki typ spółki najlepiej dobrać, (chodzi o koszty utrzymania) Wazne
    jest dla mnie czy jest mozliwe tylko "przekształcenie " tej działanosci w
    spółke- tak zeby jej nie zamykać i otwierać nowej - bo mam podpisanych duzo umów
    z klienatmi kótrych nie chciałbmy zmieiać, konta bankowe chciałbym zostawić te
    same-itd, - chciałbym to zrobić "bezboleśnie" - moze macie jakieś doświadczenia
    w takim temacie ?