    From: e...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jaki urlop przysluguje???
    Date: 13 Feb 2003 15:34:49 +0100

    Jestem na V roku Psychologii Spolecznej. Pracuje w OHP jako wychowawca (tak mam
    w umowie)od 6 miesiecy, przysluguje mi dodatek funkcyjny. Pracujac musze
    wykazywac godziny zarowno biurowe jak i DYDAKTYCZNE. Zatem w tej czesci dotyczy
    mnie KArta Nauczyciela, natomiast jak sie okazalo nie dotyczy mnie w momencie
    wyliczania dni urlopu. Mam je policzone jak gdybym byla pracownikiem biurowym.
    Chcialam wiedziec czy to jest mozliwe? Czy istnieje przepis, ze musze rozliczac
    sie jako nauczyciel, natomiast mnie rozliczaja jako pracownika biurowego??? Czy
    to prawda, ze by byc wychowawca musialabym byc po kursie pedagogicznym, bo
    psychologia do takowych nie nalezy???

    Prosze o pomoc, Eliza