  • 1. Data: 2005-04-01 22:11:29
    Temat: jaka kara za kradzież?
    Od: "Robercisz" <r...@t...pl>

    Ile dostanie Rumuńczyk za kradzież ubrań ze sklepu o równowartości nie
    prekraczającej 500 PLN?

  • 2. Data: 2005-04-01 22:17:14
    Temat: Re: jaka kara za kradzież?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Robercisz napisał(a):
    > Rumuńczyk

    K T O ? ? ? ? ?

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2005-04-01 22:19:11
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    scream wrote:

    > K T O ? ? ? ? ?

    No, ten z Rumunii :)

  • 4. Data: 2005-04-01 22:38:21
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Robercisz" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Ile dostanie Rumuńczyk za kradzież ubrań ze sklepu o równowartości nie
    > prekraczającej 500 PLN?

    Zakładając, że nie stosował siły i się nie włamał, to grzywna kilkaset
    złotych, być może coś w zawiasach i deportacja z zakazem wjazdu do
    Polski przez bodaj 5 lat (nie chce mi się szukać, jest w ustawie o
    cudzoziemcach).

  • 5. Data: 2005-04-02 06:44:12
    Od: kam <X#k...@w...pl#X>

    Robert Tomasik napisał(a):
> [...]
    > złotych, być może coś w zawiasach i deportacja z zakazem wjazdu do
    > Polski przez bodaj 5 lat (nie chce mi się szukać, jest w ustawie o

    z zaliczeniem aresztu, bo pewnie go zamkną

    KG

  • 6. Data: 2005-04-02 09:09:23
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > z zaliczeniem aresztu, bo pewnie go zamkną

    Z tym różnie bywa i czasem obcokrajowcom w ten sposób legalizuje się na
    czas prowadzenia postępowania karnego pobyt w Polsce.

  • 7. Data: 2005-04-02 16:39:43
    Od: "Robercisz" <r...@t...pl>

    Dzięki...bo z kumplem złapaliśmy takiego jak się mocował z expedientkami
    przed sklepem..i chciałem wiedzieć...;/

    pozdrox

  • 8. Data: 2005-04-02 18:45:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Dzięki...bo z kumplem złapaliśmy takiego jak się mocował z
    expedientkami
    > przed sklepem..i chciałem wiedzieć...;/

    Jak się mocował, to pewnie będzie kradzież rozbójnicza. Przemnóż moją
    poprzednią odpowiedź tak przez 2.