  • Data: 2008-11-03 01:58:50
    Temat: jak znaleźć prawnika
    Od: "strach" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jest do wytoczenia sprawa o odszkodowanie wobec dwóch sprawców pobicia,
    skazanych prawomocnym wyrokiem. Tego typu sprawy rozpatrują zdaje się sądy
    właściwe miejscowo dla miejsca zamieszkania pozwanych, a mieszkają w
    odlegości 300 km. Jak najlepiej na taką odległość znaleźć na miejscu dobrego
    adwokata? Nie chcę wybierać losowo z książki telefonicznej, bo poprzedni
    miejscowy mecenas (ze sprawy karnej) choć polecany (czytaj ustosunkowany w
    lokalnej palestrze), był arogancki, nie przygotowywał się i trzeba mu było
    mówić co ma robić.

    Niedaleko od miejsca planowanej rozprawy jest 60-tysięczne miasto, ale to
    wciąż za mało żeby znaleźć coś w internecie. Mogę pojechać i odwiedzić kilka
    kancelarii, ale to też strzelanie na ślepo. Jak to ugryźć, żeby znów nie
    trafić na niedojdę? A może po skazaniu z kk sprawa z kc jest formalnością i
    nawet oferma jej nie rozłoży?