  • Data: 2007-06-13 18:53:08
    Temat: jak wymeldowac fikcyjnych lokatorow
    Od: "zuzia" <f...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam
    mam problem duzy-8 lat temu zameldowalam 3 os.grzecznosciowo/nigdy ani dnia
    nie mieszkaly/poniewaz chcialy obejsc placenie podatkow od domu w ktorym
    mieszkali.Teraz grzecznie poprosilam a tu odmowa pobieglam do sasiadow po
    oswiadczenia ze nigdy w/w os.nie mieszkaly oczywiscie od reki mi podpisali /3
    rodziny najblizsze /poszlam dzis do biura meldunkowego a pani mowize to moze
    potrwac bardzo dlugo /jedna z osob przebywa w Anglii /i tu problem bo musi isc
    sprawa do sadu .Co mam zrobic czas nagli.POMOCY BŁAGAM

    Zuzia