  • Data: 2007-06-14 12:57:20
    Temat: Re: jak wymeldowac fikcyjnych lokatorow
    Od: "Piotr [trzykoty]" <trzykoty@[wytnij]o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "zuzia" <f...@v...pl> napisał
    > mam problem duzy-8 lat temu zameldowalam 3 os.grzecznosciowo/nigdy ani
    > dnia
    > nie mieszkaly/poniewaz chcialy obejsc placenie podatkow od domu w ktorym
    > mieszkali.Teraz grzecznie poprosilam a tu odmowa pobieglam do sasiadow po
    > oswiadczenia ze nigdy w/w os.nie mieszkaly oczywiscie od reki mi podpisali
    > /3
    > rodziny najblizsze /poszlam dzis do biura meldunkowego a pani mowize to
    > moze
    > potrwac bardzo dlugo /jedna z osob przebywa w Anglii /i tu problem bo musi
> [...]

    Meldując osoby, które nie mieszkały poświadczyłaś nieprawdę.
    Jeśli te osoby same nie chcą się wymeldować, to należało je ostrzec, że
    popełniają wykroczenie, jeśli nie dopełnili tego obowiązku wymeldowania się.
    Natomiast Ty mozesz złożyć wniosek do urzędu, o wymeldowanie w trybie
    administracyjnym, z powodu tego, że lokatorzy faktycznie nie mieszkają już.
    Mogą zostać wtedy wezwani do złożenia oświadczenia w urzędzie.