  • Data: 2005-01-23 15:15:10
    Temat: jak wyegzekwowac widywanie dziecka!!!!!!
    Od: "Jakub" <fatboy.xxl@wp..niespam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam

    Mam dosec powazny problem moja obecna (brak rozwodu mieszkamy oddzielnie)
    zona zabrania mi widywania dziecka ( wiek 2 latka). W byłym mieszkaniu mam
    pozmieniane zamki, nie moge wejsc mimo ze jestem zameldowany (nie chce
    wchodzic z policją ze wzgledu na dzieci!!!!) Gdy ją uprzedzam o checi
    widzenia lub zabraniu dziecka, to ucieka do tesciów.

    Prosze o pomoc w jaki sposób moge ja zmusic do widzen i mozliwości zabrania
    dziecka do siebie, wiem ze jest mozliwość sadowna prosze o przyklad pisma i
    ewentualne podpowiedzi kazda nawet najdrobniejsza będzie cenna!!!!!!
    Z góry dziękuje

    z powazaniem
    Jakub