  • Data: 2007-09-25 19:50:29
    Temat: jak ustalić adres?
    Od: "jarekku" <j...@r...alpha.net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o budowę uzbrojenia do działki budowlanej w drodze, której jesteśmy
    współwłaścicielami. Właściciel jednej z działek i jednocześnie udziałowiec
    w drodze nie chce wyrazić zgody na uzbrajanie terenu. Po półrocznych,
    nieskutecznych perswazjach zdecydowałem się na złożenie wniosku do sądu "o
    wydanie zgody zastępczej". Nie mogę jednak ustalić jego adresu. Mam
    jedynie numer "na komórkę". W KW adresu nie ma, w geodezji też. A więc jak
    ustalić adres?.., a może nie jest to konieczne?
    --
    ar-buz