  • 1. Data: 2009-11-27 20:36:57
    Temat: jak to rozumieć?
    Od: "robin" <c...@p...onet.pl>

    "Ustawa wchodzi w życie pierwszego dnia miesiąca następującego po upływie miesiąca
    od dnia ogłoszenia."

    jeżeli zakładamy, że ustawa jest ogłoszona 30 listopada to kiedy wchodzi w
    życie? pierwszego grudnia, czy pierwszego stycznia?

  • 2. Data: 2009-11-27 21:10:06
    Temat: Re: jak to rozumieć?
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "robin" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > jeżeli zakładamy, że ustawa jest ogłoszona 30 listopada to kiedy wchodzi w
    > życie? pierwszego grudnia, czy pierwszego stycznia?

    No to chyba oczywiste, ze 1 stycznia.
    30 grudnia uplywa miesiac od dnia ogloszenia i najbizszym pierwszym dniem
    miesiaca jest pierwszy stycznia.
    Czego tu mozna nie rozumiec, lub co tu mozna dwojako interpretowac?
    Ja rozumiem, gdyby 31 pazdziernika byla ogloszona, to wtedy moglby byc
    problem, ale tu zadnego problemu nie widze.

    Pozdrawiam
    SDD