eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawojak sie zabrac za poczte polska i niedostarczane przesylkijak sie zabrac za poczte polska i niedostarczane przesylki
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
    -for-mail
    From: "aladin07" <a...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: jak sie zabrac za poczte polska i niedostarczane przesylki
    Date: Thu, 31 May 2007 13:57:17 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 30
    Message-ID: <f3md73$ojh$1@news.onet.pl>
    Reply-To: "aladin07" <a...@g...pl>
    NNTP-Posting-Host: bbm166.neoplus.adsl.tpnet.pl
    X-Trace: news.onet.pl 1180612643 25201 83.27.202.166 (31 May 2007 11:57:23 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 31 May 2007 11:57:23 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3028
    X-Sender: sr6ROTFZ4RaJKyObKnzGqUOkZAs9CAbq
    X-RFC2646: Format=Flowed; Original
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3028
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:464768
    [ ukryj nagłówki ]

    mam problem z poczta - srednio na 100 przesylanych
    za pobraniem paczek 10% nie jest w ogole dostarczana do
    adresata - nie dostaja nawet awiza do domu czy firmy ( gdzie zawsze ktos
    jest w godzinach kiedy roznosi to listonosz i ktos zawsze wie/oczekuje
    przesylki )
    dodam ze te przesylki nie maja nigdy wiecej niz 0,5kg i wielkosc koperty
    to max format C5 czyli nawet nie A4

    zaczyna mnie to denerwowac bo klienci sa zli ( sami wiecie ze jako klient
    chcecmy dostac cos faktycznie szybko ) a tymczasem ja choc wysylam
    towar w dniu zamowienia nie mam wplywu na to iz poczta go nie dostarcza

    wysylam towar paczka za pobraniem wiec jak pozniej ( po okolo 3-4 tygodniach
    wraca do mnie ) to jestem jeszcze obciazany dodatkowymi kosztami za droge
    powrotna paczki
    klient oczywiscie pozniej tego twaru juz nie chce bo nie bedzie czekal -
    normalna reakcja
    a sa to towary realiazowane indywidualnie dla klienta - np. kalendarz ze
    zdjeciem
    dziecka Kowalskich nie da sie sprzedac Nowakom :)
    takze jestem stratny nie dosc ze na koszcie przesylki ( prawie dwukrotnym )
    to jeszcze
    mam towar do wyrzucenia i jak dobrze pojdzie to klient tylko mi w mocnych
    slowach
    "podziekuje" za wspolprace

    co z tym fantem zrobic?? jak ugryzc poczte ?? jak reklamowac zeby cos z tego
    odzyskac ??


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1