  • Data: 2007-06-01 01:10:23
    Temat: Re: jak sie zabrac za poczte polska i niedostarczane przesylki
    Od: "miranka" <a...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@p...gmail.com> wrote in
    message news:mp9zq8xj35b3.sptib670j686$.dlg@40tude.net...

    > nie mogę tego potwierdzić własnym doświadczeniem, bo korzystam z pocztex -
    > ale problemy z pobraniami są w firmach kurierskich

    Nie tylko z pobraniami. Ostatnio zastałam pod drzwiami kuriera, który
    szykował się do ZOSTAWIENIA AWIZO!!! Była 11:45, a facet miał w zleceniu jak
    wół napisane PO POŁUDNIU. Mało tego, miał tam również zapisany numer mojej
    komórki. Gdybym przyszła 5 minut później, już by sobie radośnie poszedł, a
    ja bym musiała lecieć na pocztę. Byłam tak zaszokowana, że nie sprawdziłam
    nawet, co to była za firma. Zrezygnowałam ze zrobienia dzikiej awantury
    tylko ze względu na osobę wysyłającą przesyłkę, której bardzo zależało, żeby
    dotarła do mnie szybko i sprawnie. Nie chciałam jej sprawiać przykrości, bo
    echa tej awantury pewnie by do niej dotarły.
    Ale może Wy wiecie, która firma kurierska ma jakąś umowę z pocztą i ma
    zwyczaj zostawiać pocztowe awiza, zamiast dostarczać paczki do adresata?
    Pytam, żeby samej przypadkiem kiedyś się nie naciąć.
    Anka
    PS. Paczka jechała na trasie Łódź- Warszawa.