  • Data: 2007-03-21 15:15:40
    Temat: jak przygotowac sie do procesu
    Od: Mario <m...@o...pl.ax> szukaj wiadomości tego autora

    Dwa lata temu zakonczylem wspolprace z pewna firma, po tym jak firma dwa
    miesiace zwlekala z wyplata (umowa o dzielo). Mimo monitow kasy nie
    udalo mi sie do dzis odzyskac, wiec napisalem kilka ostrych slow pod
    adresem firmy i jej prezesow w internecie. Ostatnio sie dowiedzialem, ze
    jeden z prezesow zlozyl przeciwko mnie pozew w sadzie, w zwiazku z
    bezpodstawnymi (jego zdaniem) oskarzeniami. Ja tez mialem w planach
    pozwac firme o zalegla wyplate, ale stwierdzilem, ze lepiej swoj czas i
    energie poswiecic na zarabianie, niz bujac sie latami po sadach.

    Tak czy inaczej otrzymalem ostatnio wezwanie do sadu w charakterze
    swiadka w sprawie karnej. Zastanawiam sie po pierwsze dlaczego jest to
    sprawa karna, a po drugie dlaczego w pismie jest mowa o swiadku, a nie o
    oskarzonym. W kazdym razie zastanawiam sie teraz jak przygotowac sie do
    procesu. Czy powinienem wystosowac wniosek o oskarzeniu wzajemnym? Kiedy
    i jak nalezy to zrobic? Przyznam, ze to moja pierwsza stycznosc z sadem
    i nie wiem jak sie zachowac, wiec licze na wasze porady.

    --
    Mario