  • Data: 2007-03-21 15:45:53
    Temat: Re: jak przygotowac sie do procesu
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com> szukaj wiadomości tego autora

    Mario napisał(a):

    > bezpodstawnymi (jego zdaniem) oskarzeniami. Ja tez mialem w planach
    > pozwac firme o zalegla wyplate, ale stwierdzilem, ze lepiej swoj czas i
    > energie poswiecic na zarabianie, niz bujac sie latami po sadach.

    Frajer.

    Zlecasz sprawę kancelarii prawnej i ona się tym zajmuje. Parę złotych to
    kosztuje (mnie kosztowało 200zł plus prowizja dla kancelarii - koszta
    zastępstwa i wpisu sądowego zapłacił dłużnik).

    Rozprawy były dwie i zasadniczo na żadnej nie musiałem się stawiać (ale
    to robi na sądzie dobre wrażenie, więc pojechałem).