  • 11. Data: 2006-12-29 14:40:46
    Temat: Re: jak nie chodzić do pracy przez ostatni tydzień wypowiedzenia
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    nazywaj sobie to jak chcesz żona źle się czuje a w dodatku nie pozwole aby
    dzwigala towar w sklepie gdy jest w ciaży, co do podpisania papieru o
    zrzekaniu sie z roszczeń co do zasiłku macierzyńskiego to poprotu myślała ze
    i tak go nie dostanie jak nie bedzie pracwać do końca ciążym, nie mniej
    jedna z etgo co wiem to po wszystkim nie dostanie kasy i tyle :(

    Adi

  • 12. Data: 2006-12-29 15:30:05
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Adi porozsypywal nastepujace haczki:
    > nazywaj sobie to jak chcesz żona źle się czuje a w dodatku nie pozwole aby
    > dzwigala towar w sklepie gdy jest w ciaży
    To wystarczylo isc na zwolnienie.
    Naprawde jestescie ewenementem. W momencie kiedy czlowiek slyszy o
    aferach typu fikcyjne zatrudnienie na kilka m-cy zeby tylko miec
    macierzynski i wychowawczy a tutaj Twoja malzonka sama sie zwolnila.
    A co do Twojego problemu - niech malzonka idzie do lekarza, poprosi o
    zwolnienie i tyle.
    --
    badzio

  • 13. Data: 2006-12-29 15:49:43
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    wiesz jak ma się żona męczyć na siłe żeby tylko dostać 500 zł zasiłku przez
    kilka miesięcy to ja dziękuje za takie męczranie, ciąża dla kobiety ma być
    czymś przyjemnym a nie złym wspomnieniem męczarni w pracy

  • 14. Data: 2006-12-29 16:19:39
    Od: "Czabu" <czabu_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_op.pl>

    Użytkownik "Adi" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wiesz jak ma się żona męczyć na siłe żeby tylko dostać 500 zł zasiłku
    > przez kilka miesięcy to ja dziękuje za takie męczranie, ciąża dla kobiety
    > ma być czymś przyjemnym a nie złym wspomnieniem męczarni w pracy
    Rozumiesz co czytasz? Wystarczyłoby, żeby Twoja żona poszła do lekarza, on
    wystawiłby zwolnienie i nie musiałaby chodzić do pracy...

    Pzdr
    Czabu

  • 15. Data: 2006-12-29 16:21:07
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *Adi* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    To po co zakładałeś ten wątek?

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    JID:o...@j...org || http://olgierd.bblog.pl

  • 16. Data: 2006-12-29 17:16:18
    Od: "Adi" <a...@o...pl>

    no ok poszla by do lekarza on by dał zwolnienie wtedy skończyła by sie jej
    umowa próbna po 3 miesiacach dalej by nie pracowala i co jej z tego
    zwolnienia urlopu macierzynskiego i tak by nie dostala

    Adi

  • 17. Data: 2006-12-29 17:41:47
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl>

    Adi <a...@o...pl> dosć niespodziewanie napisał(a):
    > no ok poszla by do lekarza on by dał zwolnienie wtedy skończyła by
    > sie jej umowa próbna po 3 miesiacach dalej by nie pracowala i co jej
    > z tego zwolnienia urlopu macierzynskiego i tak by nie dostala

    Już Ci wyjaśniłem i ja i inni, ze gdyby poszła do lekarza, zamiast składac
    wypowiedzenie, to ta umowa by się dociągnęła do porodu, być moze żona
    poczułaby się lepiej ( tak zresztą moim zdaniem będzie, bo te mdłosci to na
    początku ciąży są dokuczliwe), mogłaby pracować i podpisac kolejna umowę, a
    potem albo by dostała urlop macierzyński (gdyby miała tę kolejną umowę) albo
    zasiłek ( gdyby miała tylko te roziągniętą do porodu umowę na okres próbny)

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide