  • 1. Data: 2007-04-12 19:12:53
    Temat: jak liczyc termin 7 dni?
    Od: "Kasia" <k...@w...pl.WYTNIJ.TO>

    Witam
    Czy dobrze licze: otrzymalam pismo 06.04.2007 i mam 7 dni na odwolanie czy
    jak wysle pismo jutro na poczcie tj. 13.04.2007 to jeszcze sie zmieszcze w
    terminie?
    dzieki za odpowiedzi
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-04-12 19:30:21
    Temat: Re: jak liczyc termin 7 dni?
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    On 2007-04-12 21:12, Kasia wrote:
> [...]
    > jak wysle pismo jutro na poczcie tj. 13.04.2007 to jeszcze sie zmieszcze w

    Tak.

    7 kwietnia -- pierwszy dzień;
    8 kwietnia -- drugi dzień;
    9 kwietnia -- trzeci dzień;
    10 kwietnia -- czwarty dzień;
    11 kwietnia -- piąty dzień;
    12 kwietnia -- szósty dzień;
    13 kwietnia -- siódmy dzień.

    --
    Przemysław Płaskowicki
    Love: A temporary insanity curable by marriage or by the removal of the