  • Data: 2004-05-17 10:19:12
    Temat: instalacja gazowa wewn.
    Od: "Adam" <f...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pozwolenie na budowe budynku z 99. Budowa caly czas trwa
    tzn.wykonczeniowka ale odbioru calkowitego nie robilem (mam pozwolenie na
    uzytkowanie I pietra). Teraz chce zrobic
    inst.gazowa wewn. Z gotowym projektem wystapilem do starostwa. Otrzymalem
    decyzje a w niej ze jest ona uzupelnieniem pozwolenia z 99r a projekt
    inst.wew. jest zmiana do projektu budynku z 99. Czy musze szukac nowego
    kierownika budowy, czy ten co jest do tej pory wystarczy? Czy musze zakladac
    nowy Dz.budowy czy wpisu mozna dokonac w dotychczasowym Dz.budowy? W decyzji
    nie bylo ani slowa o kierowniku ani o tym ze trzeba kogos powiadamiac o
    budowie. Wiec wnioskuje ze wystarczy ten kierownik co do tej pory. Kto moze
    dokonac ewentualnego wpisu zwiazanego z inst.gazowa? Jak sie konczy sprawa z
    budowa inst.gazowej wewn. - czy z gazowni maja cos do
    sprawdzania w dzienniku czy sami cos wpisuja???

    Adam