  • From: "Jacek P. Urbanowicz" <j...@n...hot.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: inne problemy ze Spoldzielnia Mieszkaniowa
    Date: Fri, 13 Apr 2007 15:11:56 +0200

    Witam,

    mam mieszkanie przepisane notarialnie na odrebna wlasnosc
    ale nadal jestem czlonkiem spoldzielni.

    Mam tez sasiadke, ktora notorycznie mnie zalewa.
    Nawet niewielkie ilosci wody wylane na podloge
    natychmiast pojawiaja sie na moim suficie w lazience
    i przedostaja sie na inne pomieszczenia.

    Podejrzewam, ze izolacja w lazience sasiadki , pomiedzy wylewka, a stropem
    jest wykonana nieprawidlowo, uszkodzona albo
    w ogole jej nie ma. Sasiadka odebrala swoje mieszkanie
    z wykonanymi wylewkami.

    Wystapilem z pismem (pismami) do Spoldzielni o sprawdzenie stanu izolacji.
    Dzisiaj otrzymalem ostateczna odmowe, ktorej wyjatki cytuje:
    "Spoldzielnia nie bedzie sprawdzala, czy w lazience Pani K. znajduje sie
    izolacja, gdyz z dokumentow znajdujacych sie w Spoldzielni wynika, ze
    izolacja
    zostala wykonana zgodnie z projektem, a roboty zostaly odebrane
    przez inspektora nadzoru". Dalej nastepuja standardowe pouczenia, ze
    Spoldzielnia jest wlascicielem pionow, a reszty nie, ze moge dochodzic
    swoich
    roszczen z tytulu zalania bezposrednio od sasiadki itd, itp.

    Budynek ma jakies 12 lat, a wykonawstwo pozostawia wiele do zyczenia.
    Zalewanie trwa "od zawsze".

    Czy zatem Spoldzielnia powinna dokonac sprawdzenia izolacji na moj wniosek?
    Na jakiej podstawie? I jak ja do tego zmusic?

    pozdrawiam, Jacek

    Czy zatem Spoldzielnia powinna dokonac sprawdzenia na moj wniosek,
    czy