  • 31. Data: 2008-07-10 06:27:42
    Temat: Re: ile maksymalnie trwa wyrzucenie legalnego lokatora
    Od: "Troll" <w...@d...mnie>

    news:g54262$rks$2@inews.gazeta.pl...

    > Jak zakładam że to miało być korzystne dla sprzedającego.

    w przypadku oszustwa ze strony kupujacego tak.

  • 32. Data: 2008-07-10 09:02:07
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Mam na myśli skalę i ew. VAT.
    No niby byłoby zw. przedmiotowe i wyjątkowo "mało częstotliwy" zamiar ;-)
    JaC

    -----

  • 33. Data: 2008-07-10 09:03:12
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 10 Jul 2008, Johnson wrote:

    > Jak zakładam że to miało być korzystne dla sprzedającego.

    A nie, Troll pytał "jak bezpiecznie sprzedać..." (a nie "jak
    bezpiecznie kupić").
    Wniosek: bez dostania pieniędzy do ręki (na konto) się nie da.
    Hipoteka stanowi rozsądne zabezpieczenie, ale pod warunkiem że
    mamy do czynienie z "normalnym" człowiekiem który nie zniknie
    w Hondurasie na przykład. Numer z "najmem opłaconym z góry"
    pokazuje przykład, że sama hipoteka to mało - a rozumiałem
    że o to pytałeś :)

    pzdr, Gotfryd

  • 34. Data: 2008-07-10 10:23:27
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Gotfryd Smolik news pisze:

    > A nie, Troll pytał "jak bezpiecznie sprzedać..." (a nie "jak
    > bezpiecznie kupić").

    Ja pytałem o te inne sposoby - sprzedaży warunkowej. To była dygresja od
    wątku.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."