  • 1. Data: 2002-09-05 09:57:14
    Temat: ile godzin tygodniowo ?
    Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl>

    pomozcie pracuje na stanowisku administrator baz danych . ile pracodawca
    moze ode mnie wymagac godzin tygodniowo pracy wedlug kodeksu pracy ?

  • 2. Data: 2002-09-05 10:02:25
    Temat: Re: ile godzin tygodniowo ?
    Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl>

    > 41

    czyli jak to ma sie rozkladac tygodniowo i czy pracodawca ma prawo sam
    decydowac kiedy mam pracujac po 8 godzin tygodniowo odrobic te 4 godziny
    miesiecznie ?

  • 3. Data: 2002-09-05 10:08:04
    Od: "Evian" <m...@c...pl>

  • 4. Data: 2002-09-05 11:06:18
    Od: Maddy <m...@i...pl>

    Użytkownik CafeNet EWA napisał:

    > czyli jak to ma sie rozkladac tygodniowo i czy pracodawca ma prawo
    > sam decydowac kiedy mam pracujac po 8 godzin tygodniowo odrobic te
    > 4 godziny miesiecznie ?
    Masz pracować nie więcej niz 8 godzin dziennie i nie więcej niż 41 w
    tygodniu, ale poniewaz jesteśmy w okresie przejściowym pomiędzy 42 a
    40 godzinnym tygodnie pracy, może ci kazac jednego dnia zostac o
    godzine dłużej.
    Jaki to będzie dzień - to jego decyzja, chyba że np. układ zbiorowy to
    reguluje.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 5. Data: 2002-09-05 11:53:56
    Od: "CafeNet EWA" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maddy" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > godzine dłużej.
    > Jaki to będzie dzień - to jego decyzja, chyba że np. układ zbiorowy to

    a czy moze mi zostac np w dwa piatki w miesiacu po 2 godziny duzej ?